Terug naar overzicht
Zagen s het nietEn gaan zeggen dat je je er niet dik in moet maken daar heb je ook niets aan hé.Maar als het een troost is? Schoonzussen zijn ern u eenmaal om moeilijk te doen, het is overal zo. Ik kan je jammer genoeg ook geen wondermiddeltje geven, maar dat kan niemand, denk ik. Veel succes!
@Melissa, Ik hoop echt dat ze gnog gaat veranderen en zeggen dat het goed is dat ze toch bruidsmeisjes mogen zijn en dat zij ze dan om 18uur komt halen.Normaal kwam haar zus de kindjes halen om 18uur omdat de kleinste 2jaar is.kan nu alleen maar hopen hé
Als je ooit een keer wilt praten (ik kan er over meepraten) mag je me altijd in mijn privéding mailen hoor! Ik denk dat je hart luchten altijd wel een keer praktisch is
OOH FAMILIE...bij mij is't zelfde liedje...ik zou er vier hebben nu geen één!ruzie met m'n zus,de oma van drie...EN de ouders zijn gescheiden...Ja en bezoekrecht..EN DA éne wil niet alleen...gelukkig heb ik nog een jongetje vn twee,de kleinzoon van de broer van mijn TOEKOMSTIGE...
Hoi, schoonfamilie e....misschien eens melden aan je lieve schoonzus dat het al zo afgesproken is, jij ze er graag bij wil en dat ze toch de kleine meisjes hun prinsesjesdag niet mag afnemen ( ja, chantage en op haar gevoel werken!) kan altijd helpen!Jij hebt al veel kosten en moeite gedaan e, je verdient dan ook mooie kindjes op jou droomdag.Had ik zelf dochters of zonen, ik zou het een eer vinden dat ze mogen bruidskindjes zijn voor iemand.Vele groetjes en succes.Katrien