Terug naar overzicht
Hoi,Ik kan je zeggen, doe het daar niet! Ikzelf ben van de streek en we hebben daar al heel veel familiefeesten gehouden en telkens werden mijn grootouders er onvriendelijk behandeld. Ook het personeel was wat boertig. De baas momenteel drinkt nogal erg. Vorige zomer zaten we er voor een trouw en hij liep dronken rond! Om 4u hoorde ik 2 obers tegen elkaar zeggen : 'Komaan pippo's (ze bedoelden de gasten) ga allemaal naar huis zodat wij ook naar huis kunnen! Heel grof vond ik dat, werk dan niet in de horeca en kies voor een 9 to 5 job e! Het eten had ook lauw en ook geen fijne keuken. Kortom, ik ben er al veel gaan eten en zou het zeker niet aanraden om er je trouwfeest te houden! Als je iets in dezelde prijsklasse wenst en hetzelfde interieur dan kan ik je 'Ten Dauwe ' aanraden. Dat ligt in Maria-Aalter, is enkel een 15-tal minuutjes rijden van Oedelem.Debrareeds 105 dagen getrouwd
An,Idd, Ten Dauwe is een enorme aanrader,wij kennen de uitbaters enorm goe,we komen er ook vrij regelmatig,enorm vriendelijk personeel,enorme goeie bediening,niks op aan te merken,gewoon afgewerkt,Muzikale groeten,www.studiohappymusic.be