Terug naar overzicht
Ik ben er vorig jaar gaan passen en nooit meer teruggekeerd!Eerst was ik zo eens binnengesprongen om info te vragen. Heel vriendelijk onthaald, alles laten zien, kortom een positieve ervaring. Later maak ik dan een afspraak om te passen en toen hadden ze ineens geen tijd meer! De schoenenverkoop ging blijkbaar voor... Ze hebben alle dingen die ik wou passen op een rek gehangen en 'k mocht beginnen (in een superklein paskotje)! Zij gingen verder schoenen verkopen. Gelukkig was m'n mama er bij en kon die me helpen, want da's toch niet zo simpel hé in zo'n trouwkleed kruipen! De prijzen beginnen vanaf 2000 EUR, dus voor die prijs mogen ze je ook in de watten leggen, vind ik. 'k Zou het dus niet aanraden... Ik ging eigenlijk voor de ontwerpen van Mieke Cosyn, maar misschien kan je dan best bij haar zelf in Brussel gaan (ergens aan de Dansaerstraat).Ik heb dan uiteindelijk voor een Rembo gekozen en heb die bij Maxim's Couture in Aarschot gaan halen. Waar ik dus wel als een prinses behandeld ben!Groetjes,Sylvie11/03/06 (al 259 dagen getrouwd!)