Terug naar overzicht
http://www.suitsyouwell.nl/meisjes/meisjes-bolero-s/ Koningsblauw staat er niet tussen, maar er zijn wel andere varianten op blauw te vinden, misschien vind je daar je ding tussen? Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. De winkel zelf is in Nederland, maar ik heb online het doopkostuum voor mijn zoon besteld en dat was prachtig. Groetjes, Melissa (Laat me weten of je er iets tussen vind)
En een wit boleroke / ballerinake kopen en zelf kleuren in de wasmachine of bij een schoenlapper? Mijn mama heeft ooit eens een handtas gekocht voor bij 'n jurk voor één of ander feest, maar was een vrij opvallende kleur die ze nadien niet meer zo makkelijk kon laten passen op haar outfit, dus heeft ze die laten "verven", je ziet dat echt niet...
@Melissa : het moet echt koningsblauw zijn, das nu net het grote probleem. Alle andere varianten vind ik wel...@jessie: kan je dat zomaar? Kost dat niet ook heel veel?
Ik zou ook eens kijken op zalando.be. Die hebben meestal 1 basisstuk in heel veel kleurtjes!
Als je op kleertjes.com "bolero" ingeeft als zoekterm, kom je een paar blauwe exemplaren tegen. Misschien zit daar iets tussen?
ik zou ook proberen van 1 tje te kleuren hoor!
Ik weet niet vanwaar je bent maar in de offerandestraat in antwerpen vind je dat zeker en voor een prijs van 10 euro!!!!!!!!!
Ik ben op zoek naar een hemdje maatje 104 in navy blauw. Maar zo blauw dat het bijna zwart is.Bij Unif in Antwerpen, een uniformenwinkel hadden ze wat ik zocht zeiden ze ! Ze moesten het wel bestellen. Heb jet direct moeten betalen maar ondertussen zijn we half juni en heb ik het nog niet. Al 2 x de foute kleur en 1 maal zonder knoopjes aan de kraag en die moeten er zijn voor zijn stropdas. En het hemd moet echt wel passen bij zijn broer want die wil geen ander hemd dragen Zou dit in de offerandestraat te vinden zijn ?
http://www.twinklestars.be/kinderen-maat-86-tot-140/trui-/-vest-meisjes/vrs13-bolero-blauw
Goh, de prijs om te kleuren, geen flauw idee van, was jaren geleden... Je kan het altijd eerst eens vragen he wat het kost, voor je effectief koopt. Zou zonde zijn als het kleuren idd evenveel kost als de schoenen zelf :sRue de Brabant in Brussel? Voor de schoentjes dan wel :-)
@Peggy, op de hemdjes voor de jongens heb ik niet gelet maar het is daar wel eens de moeite om te gaan zien! Ik heb er het jurkje, schoenen en handtasje voor mijn bruidsmeisje gevonden, allemaal in turquoise (super schattig)! Voor het bruidsjongetje heb ik daar ook een turquoise das gevonden (voor een kostuumpje ging zen mama zorgen) maar dat hadden ze er in elk geval ook in overvloed!
peggy!! Dat is supermooi! Bedankt
Wij hebben ook ontzettend lang gezocht naar een koninsblauw bolero... eindeloos... tot online zelfs... uiteindelijk naar de stoffenwinkel gegaan en stof gekocht en zelf laten maken...
Ik heb die bolero besteld...en nu nog de schoentjes...Zucht :)
Check eens bij Pronti of zo? Daar hebben ze schoenen in alle kleuren en helemaal niet duur!