Terug naar overzicht
Misschien even erbij vermelden welke regio je zoekt! Om extra verplaatsingsonkosten te vermijden :-)
Misschien eens aan de scouts / chiro uit de buurt vragen? Die verdienen meestal wel graag iets bij, maar het zijn natuurlijk geen professionele obers...
Wij schakelen vrienden in van mijn jongere broer... Het zijn natuurlijk geen professionals, maar wel mensen die ik ken en waarvan ik weet dat ze hun uiterste best zullen doen! Voor mij is dat even goed xD
wij zoeken ook ! :-) hihi regio leuven
wij hebben iemand genomen dat ik ken en die neemt nog 2 vrienden mee. geven hun elk 50 € per persoon en kunnen mee eten en drinken en feesten. ze moeten wel alleen maar drank uitschenken. dus heel de avond achter de toog staan.
margot ik weet niet juist van waar in leuven je bent maar je kan altijd eens gaan horen bij de chiro van pellenberg. De aspi's willen daar vaak iets bij verdienen voor hun buitenlandse kampen ed. Wij dachten dat eerst ook te doen voor de receptie na de kerk omdat die thuis is maar we zijn er nog niet helemaal uit. Ik heb er zelf in de chiro gezeten maar iedereen die ik er kende is er ondertussen al uit.
Hallo,Wij verzorgen Trouwfuiven in onze zaak of cocktailrecepties op verplaatsing.Bij ons betaal je geen huurkosten.Check maar: www.feestzaalcohibar.be Warme groetjes,Jerry