Terug naar overzicht
Mijn kleed is ook van Mia Monta :p en we geven ons feest in Hof ten bosse. Precies dezelfde smaak! ;)
Maken ze ook trouwjurken na vanop een foto denk je?
leuk te horen ! Ik ga zaterdag daar kijken voor een jurk. Aan Emmy: ze kunnen daar alles maken van een eigen ontwerp tot foto. Ik heb er zin in om na een grote teleurstelling eindelijk een zaak te vinden die ontzettend professioneel is. De zaakvoerder wist mij te zeggen dat van hun huis collectie ook al veel binnen is whiii!
Mijn kleed komt ook van bij Mia Monta én het feest is ook in Hof ten Bosse :-)Zaterdag mijn eerste pas.... Spannend!
Evelyn, bedankt voor de info. Ik ga zeker eens kijken want het is vlakbij voor ons!
Wat is de prijsklasse van Mia Monta ? :)
prijsklasse weet ik nog niet, zal het anders laten weten. Ze wisten wel te zeggen dat ze wistenbugetvriendelijk zijn omwille dat ze rechtstreeks met de fabrikant werken en dus geen tussenpersoon hebben
Je vindt er kleedjes van 800 euro, maar ook van veel duurder.. Ze maken daar alles op maat, elke jurk opnieuw. Daarom is het niet supergoedkoop. Maar alle retouches zitten erin en spontane vriendelijke "gewone" mensen. De winkel lijkt wat op een atelier, omdat het dat ook eigelijk is, maar superprofessioneel in verkoop!