Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksbelofte

18-6-2013 21:36:27
hallo iedereen,

Wij trouwen op 29juni en mijn huwelijksbelofte is nog niet geschreven, ik begin dus stilletjes te panikeren!
Heeft er iemand ideetjes want ik ben niet een goede schrijver maar zou er echt wel iets moois van willen maken met een vleugje humor.

Alvast bedankt,

kim
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1449

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik18-6-2013 22:15:34

Gewoon schrijven wat je voelt voor je verloofde, hoe jullie mekaar leerden kennen, wat je van de toekomst verwacht, hoe jullie met elkaar omgaan (opbeuren, ruzie maken en toch nog koosnaampjes gebruiken bv,...), kleine dingetjes die je doen glimlachen op onverwachte momenten,...
Maak een kleine opsomming van wat je allemaal wil vermelden, zet dan samen wat samen hoort en probeer er een tekst van te maken.
Ik weet wel, in theorie klinkt het makkelijk, maar vaak is het niet zo simpel he... ;-)

Liane
6-7-2013
 Meld misbruik18-6-2013 23:07:42

http://weddings.about.com/od/yourweddingceremony/a/Pers... Deze website heeft ons echt geholpen. De vragen zorgen ervoor dat je al wat materiaal hebt om mee te werken. Veel succes!

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik19-6-2013 9:26:39

doet er mij aan denken ik moet mijn trouwbelofte (die al af is) nog in mijn boekje steken, ik zal hem er ineens bijzetten dan heb je misschien een hulp middeltje

Mieke:

Lieve Bart,

Al bijna tien jaar delen wij lief en leed met elkaar.

Van vlinders in mijn buik, en doorheen donkerste dagen van mijn en ons leven terug naar boven tot op het topje van de berg, dicht bij de hemel en de zon.

Gevochten om onze liefde voor elkaar en nog weet ik het niet.

Ik weet niet hoe ik maar een beetje van jou kan houden.

Ik weet ook niet hoe ik maar juist genoeg van jou kan houden.

Ik weet alleen dat ik het er samen met jou op wil wagen!

En dat ik mijn hart aan jou wil toevertrouwen.

Ik wil zielsveel van jou blijven houden, ik wil je niet verliezen.

Ik kan je enkel geven wat ik heb en wie ik ben,

wetende dat het niet altijd makkelijk is geweest

en dat het misschien nog wel eens moeilijk zal zijn.

Maar samen met jou wil ik naar een warm nestje streven! Met als basis onze liefde voor elkaar en een warme thuis voor Jan en Gitte.

Lieve, lieve Bart vergeef me dus dat ik niet weet hoe ik maar een beetje van jou kan houden.

Vergeef me dat ik niet weet hoe ik maar juist genoeg van jou kan houden.

Lieve Bolleke, wil jij daarom mijn man worden en samen met mij al onze dromen blijven najagen met als grootste drijfveer onze liefde voor elkaar?

Ten slotte ben jij voor mij de enige ware, diegene die in mij gelooft en die ik vertrouw. De man van wie ik alleen maar dromen kon. Jij maakt me gelukkig en bij jouw mag ik mezelf zijn. Jij veranderde mijn leven en deed de zon voor mij schijnen en net om al die mooie dingen zie ik jou heel erg graag en wil ik graag jouw vrouw worden.

das dus de mijne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...