Terug naar overzicht
Ik zou er niets aan veranderen. Mooi, eerlijk zo moet het zijn. :)
Dankjewel, ik ben echt aan t twijfelen wat ik er wel of niet zou inzetten. Zal er eens een nachtje over slapen;-)
idd Kim, het komt recht uit je hart en dat is de bedoeling!
Danku Bea
Ik zou het ook zo laten, het is prachtig.
super mooi, en of je een schrijver bent of niet dat doet hier helemaal niet terzake je pende een aantal woorden neer die voor jouw heel veel betekenis hebben en uit je hartje komen, dat op zich zal sowieso mensen raken!!!
De tranen kwamen bij me op dat zegt genoeg
dit is af recht uit hart! houden zoooooooooooooo
heeel mooi, ik zou het zo laten.
mooi! Ik zou er misschien wel nog tussen zetten bijv.: Je gaf me 2 kids cadeau en 4,5 jaar nadien onze dochter Emma.dat zou ik zetten i.p.v. enkel jullie dochter te vernoemen.Ik denk dat dat ook voor jou toekomstige man leuk zou zijn om te horen.Allez, da's mijn gedacht hé, maar anders zou ik er zeker niets aan veranderen
Ik deel de mening van Evelyn.Op het einde zou ik me misschien ook richten tot je man ipv tot 'iedereen' dus:vandaag zeg ik: ik wil je vrouw worden want met jou en de kindjes aan mijn zij kan ik de hele wereld aan...aangezien je toch je gelofte voor hem leest.Ik vind het ook heel mooi en heb helemaal niet het gevoel dat het niet bij elkaar past.