Terug naar overzicht
Hey Belleke,Ik heb ook een paar collega's uitgenodigd en gewoon enkel hun naam er op gezet.Normaal weten ze het van hun eigen dat hun partner mee mogen komen.
Heb er bij enkele ook alleen 1 naam gezet. Ze weten toch dat het voor beide is normaal gezien :) Gewoon een vraagteken vind ik persoonlijk een beetje lullig.
Ik wist ook van een aantal personen de naam niet van de partner, maar heb alles gevonden via facebook.
Ik heb bij mijn collega's ook de voornaam & partner gezet.Bij mijn rechtstreekse collega's heb ik dhr en mevr. gebruikt.Ik heb aan mijn collega'tjes wel gevraagd om de naam van hun partner te noteren, dat ik zeker geen schrijffouten schreef ;-).Moest ik een uitnodiging krijgen waar niet opstond en partner, zou ik er vanuit gaan dat ik alleen uitgenodigd was....
Ik zit ook met dit probleem. Ik ben twee maanden geleden van werk veranderd en ik ga bepaalde collega's voor de receptie vragen, maar ik weet van sommigen niet eens de voornaam van de partner. Ik had ze ook graag opgestuurd met de post, maar de adressen weet ik al helemaal niet... Ik ga er dan sowieso als noodoplossing wel "en partner" op zetten, want anders zou er misschien inderdaad verwarring kunnen zijn dat ze alleen werden uitgenodigd.
wij hebben gwn mevr x en partner of dhr x en partner.zoals krista al zegt, als er enkel mijn naam op zou staan of van mijn toekomstige zou ik ook denke dat ik er niet bij was,
Ik heb ook bij enkele collega's ...voornaam & partner geschreven want anders denken ze dat ze niet met 2 mogen komen omdat we soms met collega's iets alleen doen.Toen ik ze uitdeelde heb ik tegen die personen gezegd dat ik partner heb geschreven omdat ik het niet wist of twijfelde over de schrijfwijze en dan zeggen ze de naam en weet je het voor als je de naam nog eens nodig hebt.
Ik zou ook duiden dat de partner mee mag komen. Persoonlijk zou ik gewoon de voornaam van de collega "& partner" schrijven. Als je dat niet doet, zou ik veronderstellen dat mijn partner niet is uitgenodigd...
Zoals al velen hierboven gezegd hebben: ik zou ook naam collega "en partner" schrijven. Niemand veronderstelt dat de partner mee is uitgenodigd als die er niet mee opstaat, zou nogal grof zijn :).
Je kan gewoo n de naam van de collega nemen en dan op het kaartje zelf U en uw partner zijn van harte....