Terug naar overzicht
Ik ben vorige week bij Jagré gaan passen (wel niet de outlet).. hier waren alle pasmodellen maat 42. Dus, misschien is dit een gangbare maat in elke winkel en bijgevolg beschikbaar in een Outlet.
Het zijn zeker niet allemaal kleine maten. Ik heb een gewone maat en heb toch ook kleedjes aangehad die veel te groot waren. Als je twijfelt bel dan eerst, dat bespaart je een teleurstellend bezoekje. Veel succes!
Hey, ik had altijd maat 42 maar sinds ik 4 jaar geleden gestopt ben met roken ben ik naar ne 44 gegaan. En soms zelfs ne 46 want heb brede heupen en een dikke poep .In ieder geval ik heb verschillende kleedjes gepast van die maten in Jagré outlet te Antwerpen, Boutique couture te Sint Niklaas (maar dit waren stockkleedjes) en het Bruidsparadijs te Merksem (maar da's gene outlet). En ik heb dan uiteindelijk mijn kleedje gevonden bij Youniek in Turnhout, daar wordt uw kleedje op maat gemaakt.Ik ben ook nog naar een bruidswinkel in Luik geweest en daar kostte een mooi, ivoren trouwkleed, zonder tirlantijntjes 525 euro. Goed zoeken en, ook al is het deprimerend, veel passen want de prijzen schommelen soms veel
Hey, ik heb een trouwkleed van pronovias te koop in maat 42-44 Het is natuurlijk al gedragen maar we hebben geen feest ofzo gegeven Dus is echt nog proper! En het is van dit seizoen. Moest u intresse hebben mag u contact opnemen jessica.vanmeerbeeck@telenet.be Groetjes Jessica