Terug naar overzicht
Kei leuk en hoe ziet hij eruit
oooh super!!!en groot gelijk - zolang je nu maar niet extreem bijkomt of afvalt :-) maar dat zal wel niet!en ja, dat gevreesde zwarte gat... het gaapt voor elke bruid ;-) ik heb in't verleden een planning per maand opgemaakt - zo kon ik niet teveel en niet te weinig doen :-) mij heeft het geholpen (tot nu toe...)
Ik heb in Deurne de kleedjes voor mijn kinderen gekocht en in de outlet mijn kleed (toch ook een jaar op voorhand). Ik ben heel tevreden over de service in beide winkels. Ik ben nog steeds tevreden van mijn kleed maar vond het daarna wel raar dat die fase voorbij was en een klein beetje spijtig. Het duurt dan zo lang eer je weer je kleed kan aandoen. Maar ja je leest ook van bruidjes die maar niets naar hun goesting vinden en dat geeft ook stress.Je zal nog wel werk genoeg hebben op het laatste, dus het kan geen kwaad de grote lijnen al te hebben.
Geweldig gevoel u kleed al hebben. Ben hier ook in de uitverkoop eens gaan kijken hoe het was om kleedjes te passen. Heb toen ook al mijn kleedje gevonden. Had dit totaal niet verwacht. Echt een overweldigend gevoel. Het mijne hangt zelfs al in de kast bij mijn ouders thuis. Het was precies op maat gemaakt! Liefs Caroline
Ik twijfel om naar Koonings te gaan, die hebben nu op veel kleedjes -50% mss vind ik er een tof kort kleedje maar ik wil nog min 10 kg afvallen dus slecht idee ...
Kim je kan nog altijd vragen of je het kleedje daar mag laten voor het te verstellen. Dat kon ik ook met mijn kleed. Maar omdat dit meer dan 120 euro zou zijn en ons mama ook goed kan naaien heb ik het mee naar huis genomen. En in princiepe moet mijn kleed alleen een beetje op gehaald worden van voor. Dus dat vonden we de 120 euro echt niet waard. Mss moet je eens bellen en vragen of het gaat. Heb de mail vandaag ook gehad. Verschoot er wel van.
Ja, dat zwarte gat is echt balen!!!! Dan word ik met mijn neus op de feiten gedrukt dat het nog zo lang duurt voor het onze grote dag is.
Sanne, Hier ook een beetje een zwart gat. Maar ben op de moment bezig met kleine dingen. Zoals de bedankjes en de enveloppedoos. Gewoon wat kleine dingentjes en dan valt het niet echt stil maar je hebt rustig de tijd. En niks te overhaast beslissen. Dat vind ik wel goed.