Mooie zaal, vooral modern.
De DJ moet de installatie van de zaal gebruiken. Deze is heel modern & up-to-date.
De baas deed wel vervelend dat ik een kleine flightcase wou plaatsen op de DJ-tafel. Hij kon zijn gezucht & rollende ogen niet bepaald verbergen.
Omdat het de eerste keer was dat ik daar draaide, wou ik de uitgebreide verlichting eens uitproberen. Schiet de eigenaar daar in een colère: "Jij doet de muziek, ik doe de verlichting!". Tiens, dat was ook de eerste keer dat ik dat meemaakte.
Toen de receptie op z'n einde liep, was er onduidelijkheid wie de mensen zou toespreken. De zoon van de eigenaar zei me toen dat ik dit maar moest doen. Hij vertelde me dat de mensen voor het eten zelf mochten aanschuiven, dus niet per tafel.
Ik verwelkom dus de mensen, en zeg hen dat ze vrij mochten aanschuiven aan het buffet & BBQ.
Schiet de baas daar terug in een colère: "Ik heb dat nooit gezegd, de mensen moeten per tafel aanschuiven! " . De eigenaar en zijn zoon hadden duidelijk niet met elkaar gesproken... .
Het eten was met koud buffet & BBQ. Het buffet en BBQ was zeker uitgebreid, maar mijn vlees was maar lauw (maar wel goed doorbakken).
De cola is niet de echte cola, en je smaakt het heel hard. Ik lust deze cola totaal niet.
Het dansgedeelte:
De baas heeft het eerste half uur de verlichting nu en dan bijgeregeld, maar voor de rest bleef bvb tijdens de slows alle verlichting gewoon aan: lasers, spots en meerdere lichteffecten die als zot staan te pinken, ... .
De baas blies massa's rook in de zaal. Tof, maar soms teveel (zeker aan het begin van de avond), en dan hele periodes niets.
Geen geluidshinder; het volume mag zelfs luid staan.
Eigenaardig genoeg staat de DJ-tafel op de 2 baskasten, zodat de hele DJ-tafel davert bij luid volume. Niet echt gezond.
Dus ja, de zaal heeft alles om er een toffe trouwfuif van te maken, maar het zou veel beter zijn als de baas zijn speelgoed loslaat en de DJ de verlichting laat doen, zoals in alle andere feestzalen gebeurd.
Groeten,
Thierry Heldenbergh
www.trouwfuif.com