Terug naar overzicht
Hey Ellen!Je kleedje hoeft toch helemaal niet wit te zijn!? Ikzelf heb een licht paarse LR gekocht. De kleur stond me beeldig. In het wit zou dat kleedje helemaal niet meer tot z'n recht komen! Je hebt altijd gezegd dat je in het wit zou trouwen...wel dan zal iedereen juist heel aangenaam verrast zijn door de kleur! Ik zou niet twijfelen!Veel succes!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hey Ellen, Jij bedoelt de kleur Powder zeker? Ik ben zaterdag ook gaan passen bij Linea Raffaeli en mijn moeder en de verkoopster vonden ook dat ik veel beter stond met dat kleur dan met wit. Maar het is inderdaad wel vervelend dat ze niet in alle kleuren in voorraad hebben! Maar je hebt zeker een goede keus gemaakt! Groetjes, Eva
Hallo Ellen,Ik zit met dezelfde frustratie, maar mijn probleem is omgekeerd: ik heb een jurk gepast in champagnekleur, maar gekocht in Powder. Die kleur stond me het best bij de andere jurken, maar had de winkel niet in mijn droomjurk. Ik heb dus gegokt: het model gekocht dat me het beste stond, in de kleur die me het beste stond... maar ik heb de combinatie nooit aangehad, omdat de winkel die niet als pasmodel had.Erg vervelend inderdaad, maar dat maakt het uiteindelijk allemaal nog wat spannender:)En ik ga volledig akkoord met wat de andere dames zeggen: je hoéft toch niet in het wit te trouwen, ik zou zeggen: ga voor de kleur waar jij het mooist mee staat!Groetjes,Caroline
Ik heb vorige week mijn kleed van LR gekocht, in Powder. Ik twijfelde ook of ik dezelfde jurk niet in een wit-tint mooier zou vinden maar ze was niet beschikbaar in de winkel. Maar Powder stond me super en het is gewoon wat gedurfder dan een witte bruid. Ik denk dat er heel wat mensen zullen verrast zijn op de dag zelf... kijk er al naar uit. Je moet je gewoon goed voelen en als je twijfelt; ben eens rond naar de winkels die LR verkopen en zoek de jurk in het wit, zodat je ze kan passen.Els22/09/07