Terug naar overzicht
Oh leuk Simon,Is het bij jullie nog maar 8 dagen?Hier nog 49 :-S.De laatste dagen gaat t zo traag vooruit vind ik. Hihihi.Alvast een superleuk feest en een nog geslaagder huwelijk achteraf ;-).Geniet van jullie feest, ik ben zeker dat t af gaat zijt.Dat heb ik al regelmatig tussen de regeltjes door kunnen lezen :-).
Bij ons ook nog 8 dagen en de stress is er ook al bij Zeker nu ik thuis zit met een spierscheur en veel moet rusten ik word zot van niets doen En ben bang dat ik niet door mijn planning zal geraken
Ja spannend hè.bij ons is het nog 15 dagen nu en zie er ook al hart naar uit .geniet ervan en maak er en super feest van
bij ons ook nog 7 intussen en de zenuwen beginnen toch door te breken, hoewel dat alles geregeld is. Vanavond een muziekcheck in de kerk en dan op naar volgende week. Maar vanavond om 18 uur begint ook gelijk mijn verlof. Zalig!!!
@ krista : Bedankt voor de wensen .. We maken er helemaal het beste van . Wij zijn er klaar voor .. Alles is geregeld dus tis super .. We kijken er naar uit .. @ Kelly , Jullie ook een super feest binnen 15 dagen hé .. geniet ervan .. @ Mieke : Gewoon alles op je af laten komen en genieten .. dat werd mij toch verteld zo en dat zullen we doen .. genieten en ons laten verwennen op deze mooie grote dag ..
Dankje Simon we gaan er zeker voor dit moet en super dag worden nu het weer nog hè :)