Terug naar overzicht
10 dagen op voorhand voorspellen is echt het maximum dat ze kunnen. Maar het is momenteel een heel wisselende periode, dus dat zal het nog moeilijker maken. Nog even afwachten dus.
Je bent inderdaad nog te vroeg. De weervoorspellingen op lange termijn kunnen elke dag nog veranderen.
Ik denk dat je je best niet teveel zorgen maakt over het weer.Je kunt er toch niets aan veranderen.Uiteindelijk verlopen de meeste activiteiten toch binnen.Stress is dodelijk op je huwelijk....regen niet.Relax and enjoy...grtz
18° , 30% kans op regen in leuven ( das op mn pc dat het zo opsta :D bing weer?maja is da correct .. kwni)
Probeer gewoon niet te denken aan het weer. Het wordt sowieso een prachtige dag, daar moet je op vertrouwen.En al die stress is voor niets nodig. :)
accuweather is behoorlijk betrouwbaar. Maar ik zou er niet te veel belang aan hechten, want veranderen kun je het toch niet. Het bezorgt je alleen maar stress.Het wordt sowieso een mooie dag, met goed of minder weer...
Ik word er niet echt nerveus van, maar het is wel van groot belang bij ons: vervoer met de fiets... Geef mij maar een bewolkt dagje zonder regen...
bdb.be is heel betrouwbaar (bodemkundige dienst, ik denk dat landbouwer dit ook gebruiken). gaat tot zestal dagen vooruit. Een dag of twee op voorhand kan je de buienradar checken, buienradar.nl op de nederlandse kan je ook belgie checken. Uur per uur kan je dit opvolgen of er geen regenwolken zullen passeren .
Meteovista is sowieso de onbetrouwbaarste weersite die er is! Die passen het moment zelf hun voorspellingen nog aan aan het weer buiten...Ikzelf kijk altijd op meteo.be, de weersite van het KMI