Terug naar overzicht
Ik heb mijn jurk gekozen in november en dat was ruim op tijd. Normaal zou wachten op de nieuwe collectie voor de meeste merken geen probleem mogen zijn. Wat je wel al kan doen, is kijken welke merken je mooi vindt en een paar bruidswinkels bellen om te vragen wat de levertermijnen voor deze jurken zijn. Zo kom je zeker niet voor verrassingen te staan en kan je eventueel toch eerder gaan als dat nodig is.
Ik heb mijn kleed besteld op 18 oktober en wij zijn getrouwd in mei, eerste pas was eind maart. Dus oktober-november kan zeker nog. Ik had een Marylise, mss dat er voor andere merken meer tijd nodig is?
ik heb mijn kleed in december gekocht... een maat te klein. De beste motivatie om af te vallen!
Er is mij zelf door een bruidswinkel aangeraden om pas rond oktober te komen omdat dan de nieuwe collectie er is en er nog genoeg tijd is om het te bestellen en aan te passen
Tijd zat hoor...ik ben eind april van dit jaar ten huwelijk gevraagd en we trouwen al in september.Ik ben begin juni gaan kijken en jurk gevonden...dus je kan zeker nog wachten op de nieuwe collectie..
Ik ben eens info gaan vragen in een winkel en ik mag ten laatste eind oktober gaan. Dan hadden zij een opendeurdag voor de nieuwe collectie en dat was nog juist genoeg tijd. Nu ik ga wel zolang niet wachten, maar voor jou zeker nog tijd genoeg.