Terug naar overzicht
Ik vind het thema lied van piraten of the caribien wel tof :)
Het thema van 'The Rock'?Of als je van bombastisch houdt: thema van Star Wars?
Ik wou ook zeggen: pirates of the carribean, lekker theatraal :-)
Hm, theatraal en bombastisch had ik nu niet direct in gedachten. ;) Eerder iets romantisch...
ah ok, grootse instrumentale muziek heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd
Ik bedoelde vooral grootse orkestmuziek, maar dan eigenlijk zonder dat iemand meteen aan dino's, piraten of Star Wars denkt. ;) Maar bedankt voor de suggesties in elk geval! :D
Lovers van House of Flying daggers... Uber mooi! http://m.youtube.com/watch?v=2pCv7k_Hzvg
Wij werkten met een filmthema op ons huwelijksfeest, elke tafel was genoemd naar een film en telkens de mensen aan tafel gingen lieten we dan een liedje horen uit de soundtrack. Ik weet nu niet direct of er iets tussenzit dat jij graag zou horen...en veel instrumentale muziek hebben we niet echt gebruikt.Vbn zijn Amelie Poulain en de muziek uit Little Miss Sunshine (daar zitten ook wel leuke melodietjes tss), Lord of the Rings heeft ook zaaaalige muziek! Indiana Jones, James Bond, onze intrede was op Dick Dale met Misirlou van Pulp Fiction. De theme song van Sherlock Holmes is ook wel chic.Veel succes nog!
Misschien 'feather theme' uit Forrest Gump, de muziek uit Il postino (Luis Bacalov) - mijn absolute favoriet, Thema van 'The king's speech', ...