Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech huwelijksfeest

20-6-2013 12:01:08
Hey iedereen, kan iemand me helpen met een leuke, korte openinstoespraak voor het huwelijksfeest voor de bruidegom. Het lukt ons maar niet om deze te maken. Wij trouwen binnen een week!! Dank je x

Patricia
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1101

Trouwfuif.com

Meld misbruik20-6-2013 17:42:33

Blijf jezelf.
Als jullie totaal niet van speechen houden, hou het dan bij een eenvoudige vermelding:
"Goedenavond iedereen.
Jullie weten allemaal dat we niet van speechen houden, maar we willen jullie toch bedanken om samen met ons deze dag te vieren."

Indien nodig een kleine verduidelijking over het eten (bij buffet).

Je hoeft niet zenuwachtig te zijn: alle mensen zijn familie & vrienden: ze kennen je ondertussen al redelijk goed.
En een speech is niet verplicht. Doe het enkel als je er zelf een goed gevoel bij hebt.

Groeten,
Thierry

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...