Terug naar overzicht
Helaba. Zoals Jan al vermeld heeft is het kasteel van saffelaere een echte aanrader. Morgen 2 weken geleden hebben wij onze ceremonie en ons feest daar gedaan. Echt tot in de puntjes verzorgd. Super vriendelijk en lekker om te eten. Heel eerlijk in hun prijzen voor het eten en de drank. Was gewoon een geslaagd feest en ons zien ze er zeker terug voor nog feestjes of receptie's :-)
Wij zijn naar Renard gaan kijken en die vrouw wou echt vluchtig alles zeggen en tonen, eten niet in detail en ze vragen veel geld! Over het kasteel van saffelaere weet ik niets..
Breng je misschien aan het twijfelen, maar ik heb 2 huwelijken bij Renard gehad en die waren ongelooflijk goed. Natuurlijk is de weg er naartoe ook belangrijk. Maar volgens mij kan je niet verkeerd kiezen.
Wij zijn, tot nu toe, zéér tevreden over Renard. Ik kan enkele reacties wel begrijpen. In een eerste, verkennend, contact vond ik de mevrouw ook redelijk "afstandelijk", bij een tweede contact was dit echter helemaal niet (meer) zo. Je mag hen ook steeds bellen of mailen en je krijgt snel reactie.Over eerlijkheid in hun prijzen, kan ik enkel zeggen dat we op dit moment duidelijk weten over welke bedragen het gaat en ik er een gerust gevoel in heb.Succes met de keuze!
We zijn vrijdagavond naar het kasteel van Saffelaere gaan kijken en deze locatie is zeker een grote kanshebber. Zeer professionele ontvangst en heel mooie zaal. Komt op ong 120 euro pp als we met de forfaitformule werken. Deze week gaan we naar de Renard gaan kijken. Zeer benieuwd naar. Alle zaterdagen van mei tot eind september 2014 zijn al volzet helaas daar dus als we voor die locatie kiezen, moeten we trouwen op een vrijdag. Kan iemand me zeggen hoeveel de kostprijs daar ongeveer bedraagt per persoon? Ik zal het deze week wel horen maar ik ben nu al heel nieuwsgierig :) Groetjes Karen
Ik ben vorig jaar in het kasteel van Saffelaere geweest voor een trouw en het was echt wel super in orde! Niet aan twijfelen zou ik zeggen. Wij trouwen ook volgend jaar en ik ga er ook nog eens een kijkje nemen...
Toen we vorig jaar wilden gaan kijken in de Renard vertelde de eigenares me dat ze geen plek meer had op zaterdag vorig het komende jaar. Een vrijdag kon wel. Toen mijn man met een andere naam belde naar haar en vroeg naar een datum voor 200 personen ipv onze "120" was er geen probleem om nog een datum te kiezen.... Dat vond ik een regelrechte afknapper, wees dan toch eerlijk. Wij zijn getrouwd in het kasteel van Saffelaere, en alles is eerlijk verlopen en duidelijk besproken op voorhand. Nooit langer dan een dag op antwoord moeten wachten, wij vonden het feest ook echt goed. Alhoewel dat mss moelijk te beoordelen is, je eigen feest?
We hebben uiteindelijk toch voor Renard gekozen. Van het moment dat we de zaal zagen, waren we verkocht. Bij ons was die vrouw in kwestie wel heel vriendelijk. Ze nam uitgebreid de tijd voor ons, niks van te zeggen. Ook op Saffelaere is er in feite helemaal niks aan te merken, maar we vonden dat de dansvloer nogal klein is en dat het lage plafond in combinatie met de zwarte pilaren doorheen de zaal, de zaal nogal klein en donker maakten. In Renard heb je een enorm ruimtegevoel + er valt veel licht naar binnen. Qua prijs komen ze ongeveer gelijk uit.