Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Renard of Kasteel van Saffelaere

20-6-2013 13:32:04
Heeft iemand reeds ervaring met een van beide locaties? Wij gaan de beide deze week bezoeken. Ik lees hier op het forum over feestzaal Renard dat ze je er opleggen en niet eerlijk of doorzichtig zijn in hun prijzen, is dat nog steeds zo? Bedankt alvast!

Karen
2-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1797

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik20-6-2013 14:11:40

Ann
7-6-2013
 Meld misbruik20-6-2013 15:35:11

Helaba. Zoals Jan al vermeld heeft is het kasteel van saffelaere een echte aanrader. Morgen 2 weken geleden hebben wij onze ceremonie en ons feest daar gedaan. Echt tot in de puntjes verzorgd. Super vriendelijk en lekker om te eten. Heel eerlijk in hun prijzen voor het eten en de drank. Was gewoon een geslaagd feest en ons zien ze er zeker terug voor nog feestjes of receptie's :-)

Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik20-6-2013 18:42:38

Wij zijn naar Renard gaan kijken en die vrouw wou echt vluchtig alles zeggen en tonen, eten niet in detail en ze vragen veel geld! Over het kasteel van saffelaere weet ik niets..

britt
31-8-2013
 Meld misbruik20-6-2013 19:24:54

Breng je misschien aan het twijfelen, maar ik heb 2 huwelijken bij Renard gehad en die waren ongelooflijk goed. Natuurlijk is de weg er naartoe ook belangrijk. Maar volgens mij kan je niet verkeerd kiezen.

Sofie
27-7-2013
 Meld misbruik22-6-2013 8:25:29

Wij zijn, tot nu toe, zéér tevreden over Renard.
Ik kan enkele reacties wel begrijpen. In een eerste, verkennend, contact vond ik de mevrouw ook redelijk "afstandelijk", bij een tweede contact was dit echter helemaal niet (meer) zo. Je mag hen ook steeds bellen of mailen en je krijgt snel reactie.

Over eerlijkheid in hun prijzen, kan ik enkel zeggen dat we op dit moment duidelijk weten over welke bedragen het gaat en ik er een gerust gevoel in heb.
Succes met de keuze!

Karen
2-5-2014
 Meld misbruik23-6-2013 18:36:35

We zijn vrijdagavond naar het kasteel van Saffelaere gaan kijken en deze locatie is zeker een grote kanshebber. Zeer professionele ontvangst en heel mooie zaal. Komt op ong 120 euro pp als we met de forfaitformule werken. Deze week gaan we naar de Renard gaan kijken. Zeer benieuwd naar. Alle zaterdagen van mei tot eind september 2014 zijn al volzet helaas daar dus als we voor die locatie kiezen, moeten we trouwen op een vrijdag. Kan iemand me zeggen hoeveel de kostprijs daar ongeveer bedraagt per persoon? Ik zal het deze week wel horen maar ik ben nu al heel nieuwsgierig :) Groetjes Karen

Sofie
6-9-2014
 Meld misbruik25-6-2013 22:50:05

Ik ben vorig jaar in het kasteel van Saffelaere geweest voor een trouw en het was echt wel super in orde! Niet aan twijfelen zou ik zeggen. Wij trouwen ook volgend jaar en ik ga er ook nog eens een kijkje nemen...

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik26-6-2013 10:23:44

Toen we vorig jaar wilden gaan kijken in de Renard vertelde de eigenares me dat ze geen plek meer had op zaterdag vorig het komende jaar. Een vrijdag kon wel. Toen mijn man met een andere naam belde naar haar en vroeg naar een datum voor 200 personen ipv onze "120" was er geen probleem om nog een datum te kiezen.... Dat vond ik een regelrechte afknapper, wees dan toch eerlijk. Wij zijn getrouwd in het kasteel van Saffelaere, en alles is eerlijk verlopen en duidelijk besproken op voorhand. Nooit langer dan een dag op antwoord moeten wachten, wij vonden het feest ook echt goed. Alhoewel dat mss moelijk te beoordelen is, je eigen feest?

Karen
2-5-2014
 Meld misbruik9-7-2013 15:50:14

We hebben uiteindelijk toch voor Renard gekozen. Van het moment dat we de zaal zagen, waren we verkocht. Bij ons was die vrouw in kwestie wel heel vriendelijk. Ze nam uitgebreid de tijd voor ons, niks van te zeggen. Ook op Saffelaere is er in feite helemaal niks aan te merken, maar we vonden dat de dansvloer nogal klein is en dat het lage plafond in combinatie met de zwarte pilaren doorheen de zaal, de zaal nogal klein en donker maakten. In Renard heb je een enorm ruimtegevoel + er valt veel licht naar binnen. Qua prijs komen ze ongeveer gelijk uit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info