Terug naar overzicht
Hey jasmijn, Bedankt om jou ervaring te delen. Is idd een goede tip om al wat vroeger aan te melden :). Kom jij ook van Hoboken? :) Groetjes
Neen momenteel woon ik in Wilrijk en ben afkomstig uit Hemiksem maar heb wel een jaartje in hoboken op moretusburg gewoond maar daar kon ik niet echt aarden.maar ik kom wel veel in Hoboken voor mn inkopen enz te doen :) ...
Hey Natacha,Ik heb net je berichtje gelezen over je dessertjes wij maken een super simpel extratje voor bij de taart te zetten omdat niet iedereen zot is van taart.Dit is gewoon met advocaat en mascarpone ik ga het straks met mn mama uittesten we doen dit in amuse glaasjes die ik super goedkoop heb gekocht in de aldi als het lukt en je zou ook iets in glaasjes willen maken mag je die van mij hebben na de trouw aangezien ik niet denk dit ooit nog eens te gebruiken is mss ook leuk voor chocomousse ofzo in te doen. Aangezien we niet ver van elkaar wonen ;) ... Mn dochter zit op school in hoboken dus op deze manier kunnen ze na augustus mss wel bij jou geraken ... je kan me altijd op facebook vinden onder coeman yasmijn of anders een mailtje sturen naar jasmijn.coeman@gmail.com
Aah zo, oke is goed Jasmijn. Je laat het maar horen dan :). Ik zal je direct eens opzoeken op facebook ;). Is wel grappig, wij wonen in Hoboken en onze kindjes gaan in Wilrijk naar school :).
Waar doen jullie jullie trouwfeesten? Ik kom uit Aartselaar. Alle tips zijn welkom :-)
Gildenhuis in reet doen wij het... super vriendelijke man en de zaal is net helemaal vernieuwd en mooi, je mag je eigen wijn fruitsap en sterke dranken meebrengen en je betaald geen dopkesrecht (dat is wanneer de eigenaar niets op de drank verdient en je dus bv 1euro moet betalen per fles die je hebt geopend van je zelfs) der is nen tuin aan en een redelijk professionele keuken en je mag zelf kiezen wat voor catering je gebrukt, van BBQ tot poepchique alles mag ;) ... en als het voor een huwelijk is probeert de man er altijd voor te zorgen dat de zaal de dag ervoor ook vrij is om te komen decoreren :) ... en het beste van al ... kost maar 220euro huur wat echt goedkoop is aan deze kanten :)
Wij hebben schuttershof in Hoboken. Juist achter ons hoek :). Langs buiten zou je denken ooh nee maar echt mooie zaal. Wij doen meer fuifachtig niet grand chique. Cava en fruitsap voor de receptie mogen we zelf meebrengen, de rest van de zaal. We betalen 250€ voor de zaal. Eten en hapjes kan je daar ook nemen ( lees broodjes enzo) maar wij nemen iemand dat we kennen.
hey natacha je zou op fb cakes attaf eens moeten opzoeken wij hebben onze taart daar besteld 6 verdiepingen voor 80 a 100 man en kost 300euro die madam is uit hoboken dus is mss wel interesant voor jou :)
Hey Jasmijn, Ik heb daar even contact mee gehad via mail maar na een tijdje kreeg ik geen reactie meer. We hebben nu iemand op faceboek, een zus van iemand dat ik ken, en dan betalen we 350€. Dat is dus iets meer maar we hebben dan een taart is suikerpasta en een soort slagroomtaart, met de nodige versiering natuurlijk ;).
Facebook dus :D