Terug naar overzicht
Komt goed candy, met je knie ook, goed oefenen xxx
Geniet er nog van Candy,veel succes met je knie, maar komt wss wel in orde ;-).Fijn dat jij je ding gevonden hebt ivm je bruidskapsel, is wel belangrijk, en heeft je schoonzus het geaccepteerd?
@ Krista ik heb het vandaag gezecht en ze zei toch dat ze het begrijpt maar heb ze niet gezien zie ze morgen pas
Dat komt goed Candy,mijn oudste dochter is ook voor kapster aan t studeren.Ze doet dat supergoed, maar om de stress op onze trouwdag te verlichten ga ik ook naar een kapster toe.En belast ik mijn dochter er niet mee om de sfeer niet te verpesten en de druk niet te hoog te leggen.Mss is je schoonzus wel blij he, dat ze die extra druk/stress er niet bij krijgt, dat ze gewoon kan genieten van jullie dag...
zo heb ik het ook uitgelegt dat ik het voor haar heb gedaan. Ze is al een streskip van haar eigen en dan op onze dag vrees ik dat het nog erger gaat zijn en dan maakt ze me helemaal zot.ze begreep het toch .Heb ze juist gebeld en was toch niet boos dus cava
jaja candy nu begint het te korten e ik hoop mee voor je dat je knie volledig in orde is voor je huwelijk nog veel succes met je voorbereidingen
@Fabienne,Idd het begind nu te korten.Maar ben blij hoor, kan al niet wachten.Ik heb altijd gedacht dak het niet ging halen met al die tegen slagen die ik en mn verloofde mee gemaakt hebben maar zo als vele onder jullie altijd zeide 'alles komt goed'En nu met 29dagen bijna 28 moet ik iedereen toch gelijk geven.Ben blij dat er zo iets bestaat als dot form zo dat je alles (wat met trouwen te maken heeft) gewoon kan zeggen en iedereen elkaar helpt.Ik had het echt wel nodig en ben dan ook iedereen dankbaar er voor voor alle steun en hulp die ze me gegoven hebben!!!!Nu kan ik gewoon genieten van de laasten dagen tot op de trouw.En hopen dak toch bruidsmeisjes heb
candy wat je schrijft is volledig waar hoe mooi het leven kan zijn als mensen elkaar helpen zoals hier op het forum super gewoon en jaja geniet maar en vooral van de dag zelf want hij is voorbij zonder dat je het weet het gaat vlug ik ben ondertss al 1 week gehuwd en zondag vertrekken we op huwelijksreis voor een weekje