Terug naar overzicht
Ik heb ook een maatje 44. Er zijn genoeg merken die grotere jurken verkopen (ook de bekende merken) en in heel wat winkels kan je ook iets grotere jurken passen. Als dit niet het geval is, ritsen ze meestal een tussenstukje achterin zodat je de jurk toch kan passen.Geniet ervan om je jurk te kiezen!
In welke winkel was dat dat ze er een tussenstukje indeden ???Bij mij deed ze dat dicht met lintjes of hield het gewoon aangespannen vast op mijn rug. je krijgt wel een goed beeld hoe het eruit ziet aan de voorkant, maar ik heb dus nooit de achterkant gezien....Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
hallo ik heb mijn jurk maat 42 -44 , uit ebay , per opbod gehaaldik heb er inclusief verzendkosten 70 euro voor betaald , gewoon prachtig.ik huw 22 dec. en ook voor de tweede keeranganax@hotmail.com
hallo,ikzelf heb maat 50 en heb een prachtige ju!rk gevonden van pronovias!groetjeskaren22.12.2006
Hey Katty,ik las je berichtje en wou je laten weten dat ik mijn trouwkleed verkoop:4 november zijn we getrouwd. 't Was een superdag! Nu alles achter de rug is, ga ik mijn kleedje verkopen. 't Is een lang kleed met een dieprood asymetrisch korsetachtig bovenstuk en een champagnekleurige rok. Op http://karenjurgen.bruiloftsite.nl kan je het kleedje bekijken. Ik heb er héél veel leuke reacties op gehad!Ik vraag 585 euro voor het geheel:-trouwjurk maat 44 (1 meter 73 groot en dan de hakken er nog bij). Winkelmaat, bijna geen correctie aan gedaan!-onderrok met hoepel-voile-bontje (voor koud weer, heb ik niet nodig gehad)-schoenen maat 40, zitten makkelijk!Dit was het kleedje dat ik in mijn gedachten had, maar slechts na laaaaang zoeken gevonden heb. Vooral het dieprode maakt dat je mooie foto's krijgt (geen heel wit vlak) en stond veel mooier bij mijn dan wit.Heb je interesse laat maar iets weten:Karen.van.elslander@telenet.beGroetjes,Karen
voor vrijblijvende foto's mail gerustmelissa2105@telenet.be
heb ondertussen mijn droomjurk gevonden bij linea rafaelli, gewoon prachtig