Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HEEEELP !

20-6-2013 22:43:36
Ohh jeeee !!
Met vandaag nog 22 dagen op de teller leek alles perfect verlopen te zijn! Met de nodige gezonde portie stress... Maar alles was inorde!
Nu krijgt mijn schoonmama vandaag toch geen ongeluk zeker ! En toch redelijk ernstig...
Bekken op verschillende plaatsen gebroken, en nog wat hoofdwonden.
Dokter heeft gezegd 4 weken platte rust! Maar met de trouw mocht ze dan (als het zou gaan) wel komen in de rolstoel. Ok da is 1 zaak opgelost.
MAAR een nog groter probleem is dat mijn schoonmoeder niet zo geliefd is in de familie omwille van haar drankprobleem en scheiding met mijn schoonpapa, ze heeft wel een nieuwe vriend maar die man zie ik niet zich heel de dag over haar ontfermen. Wie gaat het anders doen ? Eigenlijk zijn wij 2 de enige die ze nog heeft maar ik zie mijn toekomstige niet door het gangpad lopen met z'n moeder in de rolstoel en ik zie mijzelf niet met mn kleed m'n schoonmama duwen het is trouwens ONZE dag! Ik werk zelf als zorgkundige en die dag wil ik nu eens niet werken! Maar we kunnen haar toch niet aan haar lot overlaten ? Of toch ?
Pfff weet het even niet meer

Ilse
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 804

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik20-6-2013 23:00:22

candy
20-7-2013
 Meld misbruik20-6-2013 23:37:32

Hey Ilse,
idd het is niet leuk voor zo iets mee te maken net voor te trouw.
Mijn vader kan mij 9kansen op 10ook niet weg geven en daarom heb ik het aan mijn peter gevraagt voor mij weg te geven moets het niet gaan de dag zelf voor mijn vader. net het zelfde als bij de vader dochter dans maar dan zal het mijn broer zijn.
En als mijn vader mij niet kan weg geven dan gaat hij gewoon al in de kerk of gemeente al zitten voor we binnen gaan.
Ik weet niet of je een broer of zus hebt mss dat zij u schoonmoeder kan helpen die dag zo dat je u geen zorgen er over moet maken!!!
Ik hoop dat alles toch in orde komt voor u
Verder nog veel succes met de laaste voorbereidingen nog 3weken ongeveer en jullie kunnen genieten

frida
6-2-2010
 Meld misbruik21-6-2013 7:44:53

Dit is geen leuk nieuws! Maar je werkt zelf in zorg! Kan je bv via de ziekenbond voor 1 dag geen oppas krijgen die dan voor u ma zorgt?
Zou dit toch wel eens navragen.......

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik21-6-2013 8:25:19

Misschien dat de vriend van je moeder je verbaast en wel de hele dag voor haar zorgt?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...