Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelnamen?

21-6-2013 10:15:58
hey allemaal!
ik ga hier waarschijnlijk een ongelooflijk domme vraag stellen, maar achja :)
Ik lees hier al in verschillende berichtjes dat bruidjes to be hun tafelnamen nog moeten maken. Maar blijkbaar is dit niet hetzelfde als de tafelindeling, dus effe hulp gevraagd. Wat willen jullie zeggen met die tafelnamen???
*bloosbloos*

al bedankt :)
groetjes

sofie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 924

Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik21-6-2013 10:22:56

Wij werken met het thema 'Parijs' omdat hij mij daar ten huwelijk heeft gevraagd.
Wij hebben 14 tafels waarop een schildersezeltje komt te staan dan met een foto van een bekende plaats in Parijs:
Dus zo komen wij aan 14 tafelnamen.
Wij zitten aan tour eiffel bv.
Andere tafelnamen zijn arc de triomphe, louvre enz..

Veel succes!

Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik21-6-2013 10:49:29

Wij hadden als thema: The Good Life, Happy Together en onze tafelnamen waren sleutelwoorden die wij belangrijk vinden in ons leven: Liefde, passie, hoop, reizen, smaken, kleuren, genieten, ontdekken...
Omdat mijn man Turkse roots heeft, hadden we van die tweezijdige kadertjes en op de andere kant stond dat woord dan in het Turks. Bij elk woord hoorde ook een soort slagzin, bijvoorbeeld bij Smaken: Spelen met smaken.
Wij hebben eerst heel lang gezocht, maar hebben uiteindelijk beseft dat je het helemaal niet ver moet gaan zoeken.
Succes ermee. En trouwens, dit is ook geen verplichting, hè. Je doet het gewoon zoals jij en je aanstaande dat zelf willen! :-)

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik21-6-2013 11:00:55

Wij hebben thema "woef" en gebruiken als tafelnamen dus een foto met de naam van een woef die wij hebben/gehad hebben of geplaatst zijn door onze vrijwilligers organisatie "Lilly" (straathonden uit sardinie) :)

leukste is wanneer je iets neemt wat jullie typeert...
groetjes

Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik21-6-2013 12:19:30

De tafelnamen hangen in principe samen met de tafelindeling. De meeste mensen nemen een thema om de tafels aan te duiden. Bij het binnenkomen krijgen de mensen hun naamkaartje, waarop ook de naam van de tafel staat waaraan ze die avond zullen zitten. Zo is het leuker dan tafel 1,2,... te gebruiken.

krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-6-2013 15:19:17

Hey Sofie,
Wij willen geen strak trouwfeest.
We willen niemand verplichten om te gaan zitten langs iemand die hun niet ligt.
Dus een tafelindeling hebben we wel gemaakt op papier maar we hebben onze tafels ingedeeld in: Familie, vrienden, collega's, ....
Zodat het niet chaotisch gaat verlopen. Maar zodanig dat onze gasten wel zelf kiezen waar ze gaan zitten en langs wie.
Wij werken niet met een bepaald thema zoals de meeste tegenwoordig doen.
Hopelijk heb je iets aan mijn uitleg ;-).
Groetjes X

sofie
13-9-2013
 Meld misbruik21-6-2013 21:10:06

Bedankt allemaal :)
En Krista, ik denk dat het bij ons ook zoiets zal worden.
wij werken ook niet in thema, en dan is dit idd het handigste :)
Bedankt en allemaal nog veel plezier en succes!
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...