Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beetje nerveus

26-11-2006 15:59:22
Binnen 2 weken ga ik voor de eerste maal op zoektocht om een kleedje. Het kleedje ... Ik ben een beetje nerveus, help. Ik weet eigenlijk niet echt wat ik mooi vind, of welk kleur. Tja, waar sta ik mooi mee? Stel je voor, dat ik 20 kleedjes pas en nog niets gevonden heb dat ik mooi vind ... Hadden jullie dit ook?
Thx voor jullie reacties,
Mieke
15/06/2007

Mieke
15-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 443

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik26-11-2006 16:40:34

ik heb toch ook een stuk of 20 kleedjes uitgeprobeerd. Het is dan uiteindelijk 1 van de laatste kleedjes geworden. Ik keek ook enorm uit naar die dag... En zelf al heb je een idee wat je mooi vindt, je moet het inderdaad eerst aanzien. Ik wou eerst een bruidskleed van linea raffaeli maar daar toonde ik dan stukken ouder mee of ouderwets enzo.

Karolien
6-7-2007
 Meld misbruik26-11-2006 16:42:03

Hallo
ik had dit ook. Ben naar 4 verschillende winkels geweest en gepast en gepast, maar er was geen enkel kleedje dat ik echt mooi vond, tot gisteren. Ik had weer een hele reeks kleedjes uitgekozen om te passen en het eerste dat ik aandeed... ja dat was het en heb het uiteindelijk gekocht!!
Dus gene paniek! Ik dacht ook dat ik nooit een kleedje zou vinden, maar wie zoekt, die vindt... ;-)

Veel succes!!
Groetjes
Karolien
06/07/2007

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik26-11-2006 16:43:02

Nee, ik was niet echt nerveus. Gewoon wat positieve spanning.

Maak je maar geen zorgen, zelfs al weet je nog niet goed wat je staat, dan zal de winkel je wel helpen. Je past een aantal verschillende jurken en ziet zelf wel waarmee je goed past!

Geloof me, na 20 jurken heb je daar al een beeld van. Misschien heb je dan je droomjurk nog niet gevonden maar je zal op het minst al een idee hebben van de richting in dewelke je wilt gaant!

Veel succes, geloof me, het zal zeker meevallen!

Groeten,Lobke.

annelies
9-6-2007
 Meld misbruik27-11-2006 8:34:54

Hallo Mieke,
Ik begrijp perfect wat je bedoelt! Ik had hetzelfde gevoel. En ik moet zeggen dat het bij de eerste kleedjes die je past ook een beetje raar doet. Je bent uiteraard niet gewoon om jezelf in dergelijke kledij te zien! Dus je moet eerst wat wennen. Maar nadat je er enkele gepast hebt, begin je wel een beter idee te hebben van wat je wilt en wat niet. Nadat ik alles de eerste keer gepast had, dacht ik nog steeds dat ik niets zou vinden. Ik had er zodanig veel gepast dat ik de eerste al vergeten was. Na het passen van de overgebleven kleedjes heb ik er dan nog 2 overgehouden waartussen ik gekozen heb. Het werd uiteindelijk model Hebe van Rembo Styling.
Misschien kan je vooraf al eens op een aantal websites kijken om te kijken wat je het meeste aanspreekt. Maar uiteindelijk moet je het toch passen hoor, want de kleedjes zien er op jou sowieso anders uit dan op de website.
Vele plezier!
Annelies
09.06.07

Christine
30-9-2006
 Meld misbruik27-11-2006 11:34:42

Hey,

Ik heb een kleedje of zeven gepast, en toen kwamen ze met een kleedje af en ik zei van nee. Ik heb het toch aangedaan en toen ik het aanhad had ik iets van wow dat is het.
En het is ook deze jurk geworden en niks meer verder gepast.

Groetjes,
Christine

Daisy
26-5-2007
 Meld misbruik27-11-2006 15:41:43

Hallo,

Dit hangt echt af van persoon tot persoon. Ik ben persoonlijk eerst met de vrouw door de winkel gewandeld en ze had een aantal kleden mee en net voor de pashokjes hing een kleed op een pop en die heb ik als eerste en enige gepast dat was direct HET kleed dus maak je maar geen zorgen

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik28-11-2006 8:11:59

Hey Annelies,

Ik ben onlangs kleedjes gaan passen en bij mij was het ook één van Rembo Styling dat het allermooist was.Maar nu ben ik vergeten wat nu ook weer de naam van dat kleed is. Enig idee waar ik dat kan terugvinden? Op de website van Rembo staat het kleed niet...

Groetjes,
Véronique

annelies
9-6-2007
 Meld misbruik28-11-2006 9:11:46

Hey Véronique,
Je kan de hele collectie bekijken op www.rembo.de . Laat je me weten welk jij hebt? Ik ben benieuwd! Ik vind de kleedjes van Rembo fantastisch (allemaal eigenlijk, maar ik kon er maar één kiezen hé).
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info