Terug naar overzicht
Hey Sofie,Mag ik vragen waar juist in vosselaar?Ik ben namelijk van Turnhout en was dit ook van plan om dit te laten doen.Spuit zij met de hand of is het een machine?Mag ik ook vragen wat je betaald hebt? En heb je heel je lichaam laten doen?Inderdaad concrete voorbereidingen zijn geweldig...Nog veel succes met de laatste voor bereidingen...Liefs Caroline
Het was schoonheidsinstituut Lais, in de Tramstraat geloof ik. Ik ben zelf van Arendonk, dus voor jou is Vosselaar nog dichterbij. ;) Ze spuit het met de hand, dus ze ziet meteen het resultaat. In een cabine zou ik zelf idd ook niet doen, want dan hebben ze zelf niks in de hand. Ik heb 35 euro betaald voor het ganse lichaam. Als je dat 2 keer laat doen, ben je volgens mij nog altijd goedkoper af dan een reeks zonnebankbeurten, :) Je kan ook alleen gezicht en decolleté laten doen, maar ik wou ook mn rug gedaan hebben, dus ja. Jij nog veel plezier met de voorbereidingen!
ik heb dat deze week ook laten doen donderdag ochtend en 's avonds vond ik het idd ook net iets te bruin hier en daar was het ook iets te fel maar na het douchen vrijdag avond was het kleur ideaalik heb mijn afspraak vast gelegd op 3 juli ( een woensdag)dan is het tegen zaterdag een ideaal kleurtje :D
bij mij was het wel in een cabine :)