Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spray tan geprobeerd...

22-6-2013 10:53:48
... en het is reuze meegevallen!

Echt, voor bruiden die slecht bruinen en liever niet onder de zonnebank gaan, dit is een goeie manier. Ik heb het woensdag laten doen, in Vosselaar, en eerst dacht ik dat er geen verschil was, maar m'n onderbroek stond er toch heel erg hard zichtbaar in. ;) Schoonheidsinstituut Lais is trouwens een aanrader: vriendelijke dame, professioneel, en het is op een kwartier gebeurd.

Tegen 's avonds was het nog wat bruiner dan toen het net gedaan was, echt mooi. Toen ik 's anderendaags in de douche ging, zag ik het water wel bruin worden, maar das normaal natuurlijk. Nadien komt er bijna niets meer af.

De kleur is wel wat minder nu, maar ik vond het donderdag wat bruin voor mij, dus ideaal nu! Ik loop vandaag met witte kleren rond, en tot nu toe zie je er niks van.

Zo, dit wou ik maar even delen, ik word altijd zo vrolijk van 'concretere' voorbereidingen voor onze grote dag! :D

Sofie
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1025

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik22-6-2013 14:24:20

Hey Sofie,
Mag ik vragen waar juist in vosselaar?
Ik ben namelijk van Turnhout en was dit ook van plan om dit te laten doen.
Spuit zij met de hand of is het een machine?
Mag ik ook vragen wat je betaald hebt? En heb je heel je lichaam laten doen?
Inderdaad concrete voorbereidingen zijn geweldig...

Nog veel succes met de laatste voor bereidingen...
Liefs Caroline

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik22-6-2013 15:05:14

Het was schoonheidsinstituut Lais, in de Tramstraat geloof ik. Ik ben zelf van Arendonk, dus voor jou is Vosselaar nog dichterbij. ;) Ze spuit het met de hand, dus ze ziet meteen het resultaat. In een cabine zou ik zelf idd ook niet doen, want dan hebben ze zelf niks in de hand. Ik heb 35 euro betaald voor het ganse lichaam. Als je dat 2 keer laat doen, ben je volgens mij nog altijd goedkoper af dan een reeks zonnebankbeurten, :) Je kan ook alleen gezicht en decolleté laten doen, maar ik wou ook mn rug gedaan hebben, dus ja. Jij nog veel plezier met de voorbereidingen!

nikky
6-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 10:36:08

ik heb dat deze week ook laten doen donderdag ochtend en 's avonds vond ik het idd ook net iets te bruin
hier en daar was het ook iets te fel
maar na het douchen vrijdag avond was het kleur ideaal

ik heb mijn afspraak vast gelegd op 3 juli ( een woensdag)
dan is het tegen zaterdag een ideaal kleurtje :D

nikky
6-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 10:38:11

bij mij was het wel in een cabine :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...