Terug naar overzicht
Geweldig gevoel je jurk hebben.Maar nu is het lang wachten tot je ze terug mag passen waarschijnlijk. Of heb je je jurk ook al mee naar huis mogen nemen?Liefs Caroline
Nee nee hihi. Die heb ik niet mee naar huis. Alle jurken worden daar op maat gemaakt, 't is trouwens de enige winkel in België die dit nog doet. Pasmodel was maat 38, en ik heb maatje 34. Begin maart volgend jaar moet ik bellen om mijn eerste pas te doen. Ondertussen kan ik op 't gemak uitkijken naar lingerie en schoenen. Dat laatste zal nog niet makkelijk worden, aangezien ik zeer smalle voeten heb. Was wel een emo momentje toen ik mij in de jurk zag :D
ja heb ook traantjes gelaten... Voelde mij kei slecht omdat daar stond te janken. ;-)Mss bij Van Loock in Zandhoven. Daar ga ik mijn schoenen kopen. En dat omdat ik een grote voet heb. Dus als de nieuwe collectie binne is ga ik meteen gaan en dan heb ik veel keuze want ze hebben van trouwschoenen van ieder paar maar 1tje.. alle 1tje in iedere maat wel te verstaan he.Liefs Caroline
Hey Evelyn!Ik ga daar ook eens gaan kijken, maar ze zeiden me via mail dat midden augustus alles voor 2014 zal binnen zijn, dus wacht ik nog even...Wat is hun prijscategorie?
Dag Kelly,De prijzen varieren tussen 800 en 1500 euro. De mijne kost 1290 euro. Daarin zit alles inbegrepen, de jurk wordt op maat gemaakt en alle retouches zijn daar ook bij. Ik vind de prijzen toch schappelijk hoor, als je weet dat ze van nul starten om jou jurk te maken. Bij andere winkels bestellen ze een maat, en van daar uit maken ze de aanpassingen.