Terug naar overzicht
Super om te lezen dat je echt het "THE" dress gevoel hebt, Saar. Ben super blij voor je!
Heel leuk, ik mag 6 juli voor me eerste pas en ik moet zeggen ben ook bloednerveus hahah maar fijn voor je dat het hele plaatje compleet was, I hope the same ;)
Kimberly, ik was ook bloednerveus, hoor. Maar ik werd goed opgevangen en ik werd gerustgesteld dat de meeste bruidjes nerveus zijn, zeker bij een eerste pas.Nergens voor nodig, geniet van het moment! Het is echt heerlijk!
Zaaaalig Saar! Als je nu al geniet, wat wordt dat dan de dag zelf! Ik kijk al uit naar je foto's want ben nu heel curieuzeneuze!
Hey saar ben je bij Issa moda haaselt geweest? Ben je ook van limburg?Welke winkels heb jij allemaal gedaan en vond je de moeite?Ik zag in Hasselt de winkels Linx,Issa moda en Bruidsmode hasselt...weet niet waar te beginnen haha
Ik ben van West-Vlaanderen. Mijn zoektocht heeft me tot in Hasselt gebracht... Super tevreden van Issa Moda, zeer vriendelijke mensen die hun vak kennen. Gemoedelijke sfeer en alle rust om te passen. Prachtige jurken die je nergens anders kunt vinden. Zoals je al kunt vermoeden, hangt er wel een pittig prijskaartje aan...Ik kan je Issa Moda alleen maar aanraden!