Terug naar overzicht
Je hebt bruidscouture Elena in DeinzeOf Pierre Yves in Aalst (die trouwens ook een outlet heeft in Deinze)
Ben gisteren bij Mia Monta geweest, en direct mijn jurk gevonden. Pasmodellen variëren van maat 38 tot 42 denk ik. En ik heb ongeveer maat 34. Dus je kan je waarschijnlijk wel voorstellen dat ik alles moest vasthouden hihi. Maar met een paar speldjes er in kon ik al goed zien hoe ze mij stonden. Het is de enige winkel in België die je jurk op maat maakt. Na een pasmodel gekozen te hebben meten ze je op, en kan je nog aanpassingen doorgeven bijv. andere kleur, andere lijstjes, frullekes, enz. Eigen ontwerp kan je ook laten realiseren.En de prijzen gaan van 800 tot 1500 ongeveer. Reken meestal maar gemiddelde prijs tussen 1200 en 1400.Is echt de moeite om te gaan. Andere winkels hebben ook wel mooie jurken, maar bij Mia Monta starten ze echt van nul in hun atelier, en dat vind ik wel leuk.
@ evelyn : dank je wel voor de info, ik vind het wel spannend!!!Volgende week zaterdag zouden we willen gaan...
Ik heb naar mia monta gebeld voor een afspraak en ze zijn bijna in verlof. De datum weet ik juist niet meer maar was denk ik vanaf volgende week. Misschien best eerst eens bellen dan ben je zeker.
Inderdaad, ondertussen gebeld en in verlof vanaf 29 juni... De afspraak ligt vast op 3 augustus :)