Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stavaza :-)

23-6-2013 10:41:21
Aaaaalrightie, tijd voor een update :-)

Nog 26 dagen te gaan...

Onze uitnodiging zijn eindelijk (probleempjes bij de drukker) bijna allemaal de deur uit. Vandaag de laatste uitdragen. Hebben al héél veel leuke reacties gehad op de uitnodiging. Echt tof om lezen.
Gisteren ook de ringen gepast, de mijne moet nog een half maatje verkleind worden.0 te klein ging zijn :d En die mogen we dan binnen 14 dagen ophalen.
Ook mijn wederhelftje zijn kostuum was klaar en hangt nu al hier aan de kast.
Mijn jurk vorige week gepast, moet nog aangepast worden. Er kon nog een paar borsten bij :-) Dus baleinen eruit gehaald en moet dan aangepast worden want nu is er "stof teveel". Ons mama het hare hangt al thuis en die van mijn schoonmama moest ook nog aangepast worden want daar zagen we deze week nog een plooi / zakje /... iets wat er niet moest zitten in alle geval :-) De mannen van de suite zitten ook allemaal al strak in het pak.
Ons boekje is goedgekeurd door de diaken. Alleen blijkt nu dat we geen hostie meer gaan krijgen, blijkbaar een verandering in de kerkelijke regels... Diakens mogen sinds kort geen hosties meer uitdelen... Grote telleurstelling bij schoonmama, maar ook bij ons (in mindere mate dan want voor de rest is alles hetzelfde, en is ons huwelijk even veel waard dan eentje mét hostie).
Onze huwelijkskaars is ook af én heel mooi! (De Goede Herder - Dendermonde)
Zakjes voor de ladies op vrijgezellen staan klaar.
Next: boekjes drukken, CD'tjes branden, plaatskaartjes en menu's maken, props op stokjes lijmen, shoppen voor sos-kit op de toiletten, relaxen... en hopelijk nog aan een bruin kleurtje geraken :-)

Hoe staat het met de andere 20 juli brides-to-be?

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 801

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-6-2013 19:25:03

Kriebel kriebel kriebelssss - heerlijk die laatste voorbereidingen. Vooral als ik die lees bij een ander en even terugdenk hoe vol ik mijn buik had van de mijne! Enjoy chica!!!

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik2-11-2013 12:46:15

hey, waar heb jij de props en stokjes gehaald? Wij denken ook zoiets te doe. Groetjes

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik2-11-2013 16:32:01

Ik heb gewoon satéstokjes gebruikt en uit hobbyfoam zelf brilletjes en snorren etc geknipt. De afbeeldingen heb ik (denk ik) nog ergens in een mapje staan. Zal eens zoeken en als je mij je mailadres stuurt, stuur ik ze door.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...