Terug naar overzicht
Hoi Sara,ik vind dit een persoonlijk kwestie, kan zijn dat ik het verkeerd zie.Mijn twee beste vriendinnen zijn mijn getuige, die mij met raad en daad mogen bij staan.Ze zijn samen met mij mijn kleed gaan kiezen, gaan mee naar de eerste pas, ... Girls things :-).Mijn ventje z'n beste vriend is zijn getuige samen met zijn broer.Zijn getuige is samen met hem zijn kostuum gaan laten aanmeten, hij gaat bij zijn broer hem klaarmaken voor onze trouw. Omdat het wat moeilijk verloopt als je ouders gescheiden zijn... Dus zie ik dit als mijn en zijn getuige. Hopelijk leg ik het begrijpbaar uit. hihihi.Ik ben benieuwd naar de andere bruidjes en bruidegommetjes hoe zij dit zien, dus ik volg mee ;-).
Hey Sara , Mijn getuigen zijn mijn 2 broers en die vroeg ik op vakantie in centerparcs .. en mijn toekomstig vrouwtje in spé haar getuige is haar beste vriendin .. ze vroeg haar hier bij ons thuis tijdens een BBQ met vrienden . Wij vroegen ze samen - mijn vrouwtje en ik - .. Grtz simon
Ik heb mijn broer het apart gevraagdMijn vriend heeft het aan zijn zus apart gevraagd
Mijn getuigen zijn mijn 2 zonen en de getuigen van mijn verloofde zijn schoonzus en zijn vriend. Wij hebben het aan allen als koppel gevraagd
Mijn getuigen zijn mijn stiefvader (partner van mijn moeder) en mijn stiefmoeder (partner van mijn vader) Ik heb ze uit mijn eigen naam gevraagd.De getuige van mijn verloofde is zijn zus en die heeft hij uit zijn eigen naam gevraagd.Wij aanzien ze dus apart. Als mijn getuigen en zijn getuige.Groetjes
Waarom hebben de meeste mensen hier 2 personen als getuige (2 vr de bruid en 2 vr de bruidegom). Volgens mijn checklist zou ik dat nu ook al moeten vragen maar ik zie niet in waarom je dat al een jaar op voorhand moet vragen.
Wij hebben elk 1 getuige en hebben dit samen gevraagd aangezien jullie huwelijk toch iets van jullie twee is... Maar is inderdaad persoonlijk denk ik...
@ Cecile,ik heb 2 beste vriendinnen en kon de één niet passeren voor de ander.Dus daarom heb ik twee getuigen.Mijn ventje wou z'n broer vragen maar zijn beste vriend verwachtte dat hij zou gevraagd worden. En zou was het 2-2.De meeste vragen hun getuigen zo vroeg op voorhand omdat ze graag hebben dat hun getuige mee gaat kijken voor een trouwkleed. Ik vond het belangrijk dat onze getuigen als eerste (na onze ouders) op de hoogte waren...
Wij hebben elk apart onze getuige gevraagd. Van mij is het mijn beste vriendin, van de aanstaande is het zijn nichtje.Wij hebben ze gevraagd 8 maand voor D-Day.
@ Cecile, toen wij in ondertrouw gingen moesten we ook een kopie mee hebben van de paspoorten van onze getuigen.En ik heb mijn getuige gekozen omdat ik wilde dat iedere ouder er bij betrokken was.Mijn vader zal me weggeven, mijn moeder heeft de rol als 'mama van de bruid' en ik wilde mijn stiefouders niet in de koude laten staan omdat die ook heel veel voor me doen.
ik zit ook wel wat met dat beste vriendinnen dilemma. Zelf nog niet echt na gedacht over het samen of apart vragen.