Terug naar overzicht
kan je niet werken met foto's bijvoorbeerld foto jasper steverlinck ( naam er ook bij zetten ) of foto hanne troonbeeckx ( naam ook bij zetten) de foto's in groter formaat op tafel in zo kaders van Ikea ( tolsby) en dan aan de achterkant zet je een foto van jou jasper of hanneaan de mensen geef je dan een kleine foto van de jasper of hanne tafel en je zet een bord met hoe de tafels staan en daar vermeld je ook de naam van de tafel maar in de meeste zalen worden toch naar hun tafel geleid denk ik
superleuk idee!!!Wij hebben zelf ook 2 kindjes en ik zou het ook graag doen, maar ik vrees dat er niet veel bekende mensen zijn met de naam Floor en Lies. Jasper en Hanne lenen zich hier volgens mij wel goed voor.
ik wou voor onze tafelschikking ook iets met de kinderen te doen ( we hebben er zelf 3 , maar geen courante namen , nl shania, layla en sverre) Dus had ik in gedachten ofwel foto's met de kinderen te maken dat ze een afbeelding van een nummer vasthouden ofwel iets laten doen bvb de schommel ( afbeelding met de kids op de schommel) de glijbaan maar ben er nog niet helemaal uit , maar ik heb nog even
Je kan eens overleggen met de zaal wat bij hun de gewoonte is. Bij ons stelden ze voor om aan de gasten die aankwamen briefjes uit te delen met daarop hun tafelnaam. Vervolgens werden de tafelnamen 1 voor 1 afgeroepen. Op de tafel die aan de beurt was, werden de kaarsen aangestoken, zodat het duidelijk was waar de mensen die aan de beurt waren, moesten gaan zitten.