Terug naar overzicht
Hey KellyIk ben naar Nova geweest, vorige zomer. Dit is een meisje die vanuit haar omgebouwde garage jurken verkoopt. Dus niet echt een winkel. Er is wel een apart gedeelte waar je kan passen.Ik moet zeggen : er hingen hele mooie, voor weinig geld. Maar je moet natuurlijk net in die maat passen die er nog is. En dat was bij mij niet het geval. Er is ook niet zoveel keuze. Je moet dus op de juiste jurk vallen.Ze verkocht toen ook de nieuwe collectie van Ladybird, die iets duurder is. Dus mijn mening: als je van ver moet komen , zoals bij mij het geval was, zou ik er niet heen gaan. Maar is het in de buurt, dan kan je gemakkelijk eens langsgaan. Je weet maar nooit dat je op dé jurk botst. Groetjes
nee ik woon er niet bepaald in de buurt op de website zag ik ook een mooie jurk in de outlet en ik blijf maar aan die jurk denken , vindt ze zo mooi maar weet ook niet hoe de maten van een trouwjurk vallen natuurlijk dus weet ook niet met zekerheid dat net die jurk mij past toch bedankt voor je reactie
Ik ben er naartoe gegaan (is niet in de buurt) en zag er enkele kleedjes die betaalbaar waren. Ze was ook heel vriendelijk en geduldig. Tweede winkel was de outlet Jagre in Antwerpen en daar heb ik ook gekocht. Ik viel er op een zaterdag binnen en had enorm veel geluk, er was geen volk. Ook heel goed ontvangen!
http://www.sposa.be/index.php/nl/ dit is in heusden zolder ook op afspraak en dit is echt een winkel daar hebben mama en jessy hun avond kleed gevonden dat ze bij mij op de trouw gaan aandoenvoor de bruidsjurken is het op afspraak die staan gepresenteerd achteraan in de winkel en mag je alleen binnen op afspraak op hun site staat niet alles wat ze hebben maar wel heel mooie jurken