Terug naar overzicht
ik kan de link spijtig genoeg niet openenkan je het eventueel mailen naar kvandael@hotmail.com Bedankt
Ik kan de link ook niet openen.Ook graag mailtje naar anneliesheremans@hotmail.comDank je,Annelies
deborahmetten@gmail.com Kan de link ook niet openen!Groetjes
ik heb ook interessedeborina3@hotmail.commerci
Ik heb ook interesse: melissa_stuer@live.be
heb ook interesse, heb je net een pb gestuurdgroetjes inge
donkergrijs kostuum .verbruggen_margot@hotmail.com
Ik heb een nieuwe album gemaakt: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015179701157...
Krijg de melding: de pagina kan niet worden weergegeven op facebook
Ik zie het album nu wel! Zo mooi, Lynn! Een vraagje: vanwaar had je de haken voor de pomanders? Ergens gehuurd of gekocht en hoeveel kostten die?
Pomanders en haken heb ik gehuurd bij InStyle in Tilburg
Dag Lynn , Wow prachtig je foto's (de versiering is geweldig) !Waar heb je jou kaartjes laten maken of zelf gemaakt echt geweldig !!Heb je dat vogelkooitje nog? Voor hoeveel verkoop je het?Jou tafel plan is ook geweldig ! En wat is de tekst op dat oude typ machine ?
Hi IneMercikes :-) Onze uitnodigingen heb ik laten maken bij Anderz (Gent), de rest van het drukwerk heb ik zelf ontworpen op basis van de uitnodiging en bij Drukal in Halle laten drukken.Het vogelkooitje is spijtig genoeg al verkocht. Het Tafelplan is nog te koop, de kostuumpjes, alsook het typemachine en 2 hartjes op een staafje.GroetjesLynn