Terug naar overzicht
Ik zie alvast een fantastische eerste maar niet meer?
Ik kan ze allemaal zien, hele mooi foto's !!!khad al het vermoeden van je verslagje wie je broer was, bij deze is het bevestigd (jullie lijken trouwens erg op mekaar :-)) !!
Prachtig!
er komt maar 1 foto
Ik kon ze allemaal zien.Supermooie foto's van een dag die er relaxed aan toe ging denk ik.Een even mooi huwelijk samen toegewenst. X
Super mooie foto's Jullie zagen er stralend uit Een mooie toekomst samen
Heel mooi! Proficiat!
oh joke , heb ze toch kunnen openenzeer mooie foto'svooral de gewelde emoties die vastliggen zijn geweldig een heel dikke proficiat !groetjes
heel mooie foto's, een dikke proficiat :)
Dank u wel iedereen voor de lieve reacties!!@lien; we lijken idd op elkaar he, we hebben allemaal dezelfde ogen ;-) bedankt!!
Heel mooi Joke!! Je was een prachtige bruid!Die foto aan de waterkant met 'LOVE'...heel mooi!!Wat een prachtige locatie ook voor jullie feest!Geniet nog lang na en veel geluk voor de toekomst!!groetjesSandra
Super mooie foto's Joke!!!Je ziet gewoon dat jullie genoten hebben van jullie dag...Jullie zagen er stralend uit.Nu nog heel veel plezier met het na genieten.Liefs Caroline
Heel mooi!!! Bij de foto's waar je je broer zag kreeg ik gewoon kippevel!!! Je zag de emoties zo van de foto's afspatten!! Zo puur en mooi!Jullie zagen er allemaal prachtig uit!! Geniet er nog van! xxx
super !! Fantastisch hoe jullie straalde!!!! Geniet nog zalig na en een lang en mooi huwelijksleven toegewenst.
Hoe TOP was jullie trouwzaal.. Echt geweldig!Leuke foto's en ziet er mij echt een leuke bende vrienden uit!Geniet er nog van! :) x
Hele mooie foto's!! Jullie zagen er geweldig uit! x
Dank u dank u wel iedereen!! :-) Ik ben nog altijd aan het nagenieten als ik de fotokes bekijk!!xxx
Proficiat!Mooie foto's van een prachtig koppel! Jullie zagen er geweldig uit!
Aha Joke, het is me gelukt om ze allemaal te bekijken. Eén voor één prachtige foto's. De zwart-witte van jou in close-up is mijn persoonlijke favoriet! Ik herinner me je verhaal over de zoektocht naar de perfecte uitnodiging en nu ik ze zo zie op je foto: very classy! Proficiat! Dikke zoen. Becca
Héle mooie foto's! Echt klassevol, romantisch, ontroerend, leuk... Alles wat een huwelijksdag moet bevatten Leuk dat je broer er toch kon bijzijn! Prachtige foto van jouw reactie!