Terug naar overzicht
http://groups.msn.com/accolade-com allerlei soorten muziek/samenstelling van de groep/...Dus uiteraard zang/gitaar, of zang/pianogroetjes,Ann
Hoi, ik weet dat er een zanger is die ook met gitaar optreedt voor huwelijken in de kerk en op feesten en zoverder. Zijn naam is Lou Muzzillo en hij is van Genk. Ik weet alleen nu niet hoe je hem moet contacteren. Maar misschien kun je dat uitvinden op internet.Veel succes!Sidney01-09-2007
hallo Katrijn,ga eens een kijkje nemen op www.elmevents.be een aanrader.nog veel voorbereidingsgenot
Hallo,ik wou gewoon even zeggen dat wij op dezelfde dag trouwen. Superleuk! Wij hebben echter geen zangers met gitaar dus daar kan ik je niet mee verder helpen. Geniet nog van jullie voorbereidingen en veel plezier die dag. Ik zal eens aan jullie denken. groetjes,Isabel 110807
Hallo!Hebben jullie ondertussen al iemand gevonden?Zo niet? Wij zijn twee zangers vanuit Diest,Melkwezer. Beiden spelen we op de gitaar. Wil je meer informatie, dan kan je me altijd mailen op ilse_herinckx@hotmail.comGroetjes!
Intussen hebben we iemand gevonden.Toch bedankt voor je reactie!Groetjes Katrijn