TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Davy
|
24-6-2013 18:09:51
Beste Kelly Wij hebben ons huwelijksfeest daar gegeven in 2009. Alles was perfect in orde, heel vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit een heel goede keuze. Ook heel veel positieve commentaren gekregen toen van onze gasten. Groeten Davy
|
|
Jessica
27-12-2014
|
24-6-2013 18:29:09
Mooie zaal, goed georganiseerd, leuk tuintje, lekker eten, lekkere wijn, vriendelijk personeel en genoeg parking (wat soms vergeten wordt).
|
|
kelly
2-5-2014
|
24-6-2013 18:38:00
Bedankt voor jullie reacties :-))
Ik dacht het wel hoor , foto's zeggen genoeg en ook de eigenaars zijn vriendelijk en krijg snel reactie op mails
Dj hebben we ook al is iemand die we kennen
|
|
Marc
|
24-6-2013 22:16:58
hoi Kelly, ik heb in maart 2013 in deze zaal een trouw vastgelegd, op volgende link kan je enkele foto's terugvinden... zéér vriendelijk personeel, lekker eten, mooie locatie, niets op aan te merken mvg, Marc
|
|
nikky
6-7-2013
|
6-9-2013 13:19:16
zeer mooie keuze :D die stond bij ons ook op het lijstje maar door de verhuis naar limburg is dat veranderd hihi
|
|
kelly
2-5-2014
|
6-9-2013 14:02:59
Alé gelukkig voor mij dan
Ja ik was zo blij dat onze datum vrij was want ik wou echt
Daar ons feest houden
Dat was echt mijn nummer 1 van feestzaal :-))
|
|
nikky
6-7-2013
|
6-9-2013 17:15:02
zoveel te beter dan he :D waar wij onze feest gedaan hebben die stond op nr 1 :D en ben heel blij da we het daar gedaan hebben
prijs / kwaliteit was het super :D
|
|
tinne
6-8-2016
|
8-3-2014 23:02:06
hey Kelly,
Wat doe je en wat kost het? Ishet betaalbaar? Groetjes
|
|
kelly
2-5-2014
|
10-3-2014 6:15:37
Hallo tinne
Als je op hun website gaat kijken www.feestzaalcamargue.be dan kan je hun prijslijst downloaden en kan j zo een totaalprijs maken ;-)
Ik kan hier niet goed zeggen wat we gaan doen omdat er enkel meelezen ;-)
Veel succes
|
|
gario
|
5-5-2014 9:31:22
Hoi,
Onlangs ook in deze mooie feestzaal geweest als getuige van de bruid Kan enkel maar bevestigen van bovenstaande commentaren.. Vriendelijk personeel, lekker eten en een leuke sfeer! Correcte bediening en goede DJ's.... ( blijkbaar de huisdj's van de zaal, maar omdat ikzelf een feestje geef en nog op zoek was naar goede allrounders deze jongens aangesproken en direct vast gelegd ) Voldoende parking en goed bereikbaar...
|
|
kelly
2-5-2014
|
7-5-2014 9:08:06
bedankt
ondertss zijn we getrouwd en alles was tip top in orde :-) Bediening , eten , muziek( hadden onze eigen dj , vriend van ons) ,... We zijn gisteren da afrekening gaan doen en de vrouw van de zaal zij zelfs ondanks da we met een niet te grote groep waren ( = 58 volwassenen , waaronder niet zo echt dansers ) er toch heel veel ambiance in zat dan het feest de dag na ons die dan met het dubbele waren :-)
Ik kan de zaal alleen maar aanbevelen
|
|
lieze
20-3-2015
|
19-6-2014 10:46:19
Dag Kelly,
Wij trouwen volgend jaar in Canargue. Wij zullen waarschijnlijk ook rond de 60 personen zijn.. Maar heb wat bang dat zo'n kleine groep niet genoeg sfeer geeft..of dat de zaal leeg zal lijken..:-/ toch wil ik niet zomaar vage en verre famillie/kennissen uitnodigen om gewoon maar de zaal 'te vullen'
Hadden jullie een menu gekozen of buffet ? Vanaf hoe last tot hoe laat heeft jullie feest geduurd?
Wij zouden daar starten om 15u met de receptie.
Dankje voor de reactie..
|
|
kelly
2-5-2014
|
21-6-2014 14:07:07
wel daar vreesde wij ook voor maar dat was absoluut het geval niet :-) Sfeer zat er van in begin goed in , de vrouw van de zaal vertelde ons dat ze de dag nadien ook een huwelijk hadden met het dubbel aantal volk dan ons en dat er bij ons meer ambiance en sfeer was , het valt ook te zien van welke dj en het volk dat je hebt denk ik ( wij hadden onze eigen dj ) Wij hebben het bbq buffet genomen , zo kon iedereen kiezen wat hij wou en het was overheerlijk Als ik de foto's terug zien dan heb ik echt terug zin om alles opnieuw te doen Onze receptie is begonnen om 17.3u ( receptie van 1.30u) en we zijn om 4 uur naar huis gegaan
Ik wens je nog veel succes toe met de voorbereidingen
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|