Terug naar overzicht
Cabo Verde is ideaal als je graag zon, witte stranden en lekker eten wil (als je een goed hotel kiest) ... qua cultuur is er niet zo suuuperveel te doen, maar 't is wel echt genieten en mooie natuur!
Wij trouwen ook op 5 april :-) en wij gaan naar Thailand :-)
Een last-minute brengt jullie met dat budget wel ver hoor! Ga een tweetal weken voor de trouw de reisbureaus af en met die centjes kan je richting Mexico, Dominicaanse, Zanzibar, ... keuze volop!
Niet zo ver weg maar wel heel mooi rustig heel lekker en goedkoop eten witte stranden heldere zee waar je 500 m wandelt in de zee en uw voeten nog steeds helder ziet... Sardinie! :) ryanair 2 pers 150 eur 300 v auto huren en appartementje huren! 500 per week! Zalig! ;)
Wij gaan naar Cyprus, is een mengeling van Turkije en Griekenland wij gaan er binnen 4 weken naar toe :-)
iemand ervaringen met Canarische eilanden in de maand april?? Daar zijn misschien geen witte stranden maar ik heb horen zeggen dat het daar wel altijd mooi weer is!
Bedankt al voor de leuke ideetjes!!! :-)In_love: Leuk dat jullie ook trouwen op 5 april!! Wanneer vertrekken jullie naar Thailand? Hebben jullie geboekt via een reisbureau of helemaal zelf??
Canarische eilanden moet je zorgen dat je een mooi hotel hebt want stranden zijn niks. Er is ook niet veel te zien.
Ajhja en 3x duuder dan sardinie...
Het is nog niet geboekt, maar het is de bedoeling om zo snel mogelijk te vertrekken :-) Wij bestellen tickets via cheapticket en regelen alles zelf, alle ja mijn partner doet het, hij regelt het altijd zelf en is ook stukken goedkoper zo.
Ik krijg onze trouwdatum niet onderaan mijn naam..... hoe doen jullie dit toch, heb me al gek gezocht...
Je moet het profiel van bruid kiezen om een datum te kunnen ingeven.