Terug naar overzicht
Geef je me je mailadres dan stuur ik die van ons door.
Dag Rebecca,Naar mij mag je dit ook doorsturen: anneliesheremans@hotmail.comDank je!
Verstuurd!
Wie nog eens een mailtje wil sturen mag dat ook naar Wendy.daniels@telenet.be Alvast bedankt :-)
mijn e-mail adres is stephanie.van.den.wyngaert@telenet.beAlvast bedankt !! :-)
Om er nog eentje bij te doen mag je het ook eens naar mij doorsturen :)sarah.tordeur@pdos.fgov.be
Hoi Rebecca,kan je het ook es sturen naar karvanda@hotmail.com ;) Merciekes !
Komt er vanavond aan!
Zou je ook naar mij kunnen doormailen Rebecca?alvast bedankt.Marisa.caccavelli@hotmail.com
Verstuurd
Zou ik jullie misboekje mss ook eens mogen zien?Wij geraken hier niet mee vooruit :sfilip_lien_trouwen@live.beAlvast bedankt!
hoh wij ook aub :Dverbruggen_margot@hotmail.com
Beste, mij mag je ook altijd voorbeeldjes van misboekjes doorsturen; youxme@live.be Dank je :-) x
Wil iemand ook misboekjes naar mij sturen aub?Kathleen.valkenaars@gmail.com
Hallo iedereen,zouden jullie de misboekjes ook naar mij willen sturen: bruidje100@gmail.comBedankt!
Idem naar mij: :) hannethys@hotmail.comDank je wel!
Als iemand van jullie het nog ziet zitten...Ik ben ook zopas aan ons boekje begonnen & kan best nog wat ideetjes gebruiken!Alvast bedankt voor de moeite!Tine (tine-po@hotmail.com)
HalloMochten jullie willen, mogen jullie me ook steeds voorbeeldjes sturen van misboekjes op talina_651@hotmail.comWe zouden het goed kunnen gebruiken!Alvast bedankt!Groetes Talina
HalloOok hier zijn alle tips en voorbeeldboekjes welkom: bertenlaurence@hotmail.comBedankt!