Terug naar overzicht
Kelly, da's inderdaad een echte tegenvaller. Geen doemdenken maar aanpakken die handel en gaan voor een oplossing! Welke regio woon je? Misschien kunnen wij je helpen? Ik zag onlangs bij mijn Kreatos kapper een boekje met foto's van bruidsopsteekkapsels die zij gemaakt hebben dus misschien is dit al een idee?Kop op meid, we vinden iemand voor je!
van waar ben je? is mss makkelijk voor ons mss zijn er bruidjes die bij u in de buurt woond en hun kapster kunne voorstellen
check op FB de pagina van Vizien - heeft mijn make -up en kapsel gedaan aan huis en was geweldig
Hey ja van kapellen maar ga die avond er voor bij mijn zus slapen in Merksem.heb dan vanmorgen maar gaan rond hooren was niet makelijk want er zatten al veel vol .en ja wij hebben hier ook en kreatos maar mijn toekomstige heeft daar al en afspraak dus dit was ook al geen oplossing .maar heb iemand gevonden van de maf die zatten ook vol maar ze willen vroeger open doen zo dat het toch in orde geraakt en dinsdag heb ik dan mijn proefkapsel .pffff wat en gedoe maar ben nu wel wat opgelucht wat zag het niet meer goed komen bedankt girls
Goed opgelost Kelly!!