Terug naar overzicht
In de Antwerpsesteenweg in Sint-Amandsberg is een heel goede winkel daarvoor. Ik ben nu wel de naam vergeten maar wij gaan ook zeker naar daar gaan kijken.Daarnaast heb ik ook al gehoord van een winkel in Zottegem: Labaere of zoiets...groetjes
Hey,An, ik denk dat je Legiest bedoelt. Daar hebben ze inderdaad heel stijlvolle kledij en de collecties veranderen daar constant.Mijn ventje heeft zijn kostuum gekocht bij Mister Kado in de Lange Munt. En ik moet zeggen: het was prachtig, niet traditioneel, maar heel modern. Ze hebben daar echter alle stijlen.Groetjes,Lieve
je kan ook zeer mooie pakken huren bij detelder in sint amandsberg, enkel de hemd kan je aankopen. Niet duur, ideaal voor iemand die daarna geen pak meer wil dragen , ik dacht ongeveer een 70 euro . katty
HoiIk kan je niet zo direct helpen, maar ben ook op zoek in de regio Antwerpen. Dus als er iemand hiervoor goeie referenties heeft voor eigentijdse kleding?Bedankt!Groetjes,Mieke
Hey,Wij gaan kijken bij Labaere in Zottegem. Deze staan ook vaak op beurzen. Groetjes, Sissi