Terug naar overzicht
Doen wat je zelf het leukste vind! ik vind het thema wijn en champagne leuk maar zo'n tafelplaatje van een zilveren vlinder met daar een nummer in lijkt me ook leuk! :)
Er is zeker niets mis met gewone tafelnummers, vind ik. Als je dan nog iets met vlinders doet op de naamkaartjes zal het een mooi geheel zijn.
Wij werken niet met een thema, maar wouden toch iets speciaal doen. Nu krijgen de mensen bij het binnenkomen een kaartje (met de bloem van onze uitnodigingen op) met een nummer en op de tafels gaan we dan een foto van ons zetten waarop we de cijfers in het groot vasthouden. (We moeten wel nog foto's nemen!)Groetjes
Hoi Kirsten,Wij werken ook niet rond een bep. thema.Dus hebben wij naamkaartjes gemaakt met familie, vrienden, buren, collega's ...Dit leek ons het duidelijkste, het overzichtelijkste en minst chaotische.Succes ermee...
Wij hebben uiteindelijk toch besloten om de tafels gewoon een nummer te geven en niets speciaals te voorzien wat dat betreft. Voor de rest werken we wel min of meer rond een thema (reizen/vintage) maar we gaan hier niet heel ver in.
Wij hebben ook geen thema. Onze uitnodigen zijn vlinders en fluo. Qua tafelindeling hebben wij gekozen voor zaken die ons met elkaar verbinden, bvb. muziek, film, boek, reisbestemming, ontwerper, eten,... waar we een band mee hebben. Op tafel komt dan telkens een kaartje met de naam van de tafel, een paar zinnen uitleg waarom we daar een band mee hebben, de personen die aan die tafel zitten (geen vaste plek aan tafel) en op de achterzijde de menu. Alles in de lay-out en kleuren van de uitnodigingen. Aan de zaal plaatsen we een grote affiche met wie waar zit, de mensen zullen dus zelf moeten gaan kijken aan welke tafel ze zitten.