Nu Online
Momenteel zijn er 358 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste mailtje verstuurd voor het vrijgezelle weekend!

25-6-2013 12:33:36
Hey!!
Ik ben super blij, want ik mag getuige zijn van mijn beste vriendin haar mooiste dag (7 juni 2014)!
Dus heb vandaag het eerste mailtje verstuurd naar de dames die aanwezig zullen zijn op het vrijgezelle weekend!
Tot hiertoe heb ik al enkele reacties gekregen van de groep, dus de spontaniteit en inzet begint al goed!
Ik kijk er alvast naar uit!

Zijn hier nog mensen die een vrijgezelle mogen organiseren? Zo ja, iemand tips?

Thanks!

Gitty

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1271

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik25-6-2013 13:20:43

ooohh keileuk!! (en mooie datum - ik verjaar op 7 juni, haha)

ik wacht mijn vrijgezellen af (24/8), maar heb er in het verleden wel al een aantal (mee) georganiseerd.

belangrijkste tips die ik je kan geven:
* hou vooral de bruid in het achterhoofd: wat doet ze graag, wat vindt ze echt niet leuk, ... en hou daar rekening mee! als ze echt supergraag wellness doet of juwelen knutselt of wat dan ook, dan doe je dat... ook al zijn er een paar in de groep die dit misschien niet leuk vinden: het draait om de bruid.
* let op het budget: niemand moet zich verplicht voelen om meer te spenderen dan mogelijk is... in het slechtste geval laat je de bruid opdrachtjes doen (geen enkele bruid vindt dit echt leuk (op een uitzondering na misschien), maar het brengt wel veel centjes in de la) zoals jenever verkopen of zo. (zeker als je op weekend gaat: misschien kijken voor een jeugdherberg of bij iemand die je kent in de tuin met tentjes of in de garage met matrassen of zo... nadeel van een hotel is de prijs + je ligt allemaal op aparte kamers en da's jammer!)

meer weet ik momenteel niet :-) hopelijk heb je er wat aan!
hebben jullie al een idee waar jullie weekend doorgaat? misschien dat er dan mensen op het forum je wel tips gaan kunnen geven over wat er in die omgeving allemaal te doen is van workshops, stadsspelen, uitgaan, lekker eten, enz...

Succes en vooral... veel plezier ook bij het vergaderen en het plannen en beramen :-)

Liesbeth

Meld misbruik25-6-2013 13:52:06

Hi Gitty,

Ik neem regelmatig deel aan Bachelorette Party's.

1 van de formules is vb. een Glam-it up formule.
De 'girls night out' wordt op een super plezante en originele manier gestart... drankje, hapje...iedereen wordt prachtig opgemaakt en als kers op de taart wordt er van iedere dame een aantal sexy portretten gemaakt to glam it up!
Soms ga ik ook verder mee om de 'avond' vast te leggen.
Op deze formule zijn er ook verschillende variaties mogelijk...

Heb je interesse, contacteer me dan even via mail.

Groetjes. Liesbeth.

PS. In ieder geval... Enjoy!

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik25-6-2013 15:25:23

Amai, jij bent er vroeg mee. Mijn zus (= mijn getuige) is verantwoordelijk voor mijn vrijgezelle maar is er nog niet mee begonnen :). In het verleden heb ik al eentje mee georganiseerd en dat vond ik heel tof! Het belangrijkste is inderdaad een vrijgezellenfeestje te maken op maat van de bruid en niet voor jezelf. Wij hebben er een aantal dingen ingestoken die echt typisch haar zijn: ze houdt van spelletjes dus deden we een stadsspel (zo'n GPS-ding), ze houdt van Dinsey dus hadden we een Disneyquiz gemaakt, ze houdt van cocktails dus we zijn gaan cocktails maken en één van de dingen die ze altijd nog eens wilde doen was naar een karaokebar dus hebben we dat ook gedaan.

De kostprijs voor een vrijgezellenfeest kan wel al snel oplopen dus het is misschien niet slecht om vooraf bij de aanwezigen te informeren wat ze hieraan kunnen uitgeven. Ik zou daar toch zoveel mogelijk rekening mee houden. Het zou jammer zijn als iemand afzegt omdat ze het haar niet kan permiteren. Wij hebben bijvoorbeeld in een jeugdherberg geslapen om kosten te besparen.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-6-2013 20:16:19

Wat ben jij een lieve getuige dat je daar al vol enthousiasme aan begonnen bent. Ik kan de andere bruidjes alleen maar bijtreden, hou vooral de bruid in gedachten. Er zullen altijd mensen zijn die hun voorwaarden stellen maar temper die maar. Hou het budget inderdaad in het oog, heikel punt in veel gevallen. Je hebt nog even tijd dus je kan naar even leuke, goedkope alternatieven zoeken of met enkele meiden een leuke dag ineenknutselen. Have fun!

Gitty

Meld misbruik26-6-2013 14:28:39

Hey!

Leuk om al reacties en tips te lezen!!
Zowiezo staat ook dit vrijgezelleweekend volledig in het belang van de bruid!
Ik heb met de deelnemende dames al een eerste afspraak op 5 sept 2013, zodat we toch elkaar beter kunnen leren kennen! Aan de hand van hun antwoord op mijn mailtje, zijn ze al laaiend enthousiast en kijken ze er ook enorm naar uit!
Heb al wel enkele ideeën en elk magazine of site die ik zie waar er tips, locaties enzo.. in staan hou ik bij in een enveloppe speciaal voor het weekend! Heb ook een mapje aangemaakt in mijn mailbox "trouw Vicky".
Gelukkig zit ik helemaal op dezelfde golflengte als de bruid en ik ben er zeker van dat de andere dames op hetzelfde bootje zitten ;-)
Planning, zaterdag iets actief doen en 's avonds stapje zetten en zondag chillen... heerlijk!
Ik heb al wel een locatie in gedachte, mr kan het jammer genoeg niet meedelen aan jullie, want ons bruidje zit ook als lid op deze site :-)
En neen Vicky ik geef niks prijs!! haha

Ik ga nog verder snuffelen in de ideeën die reeds op deze site staan! Alvast bedankt voor jullie tips!! grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...