Terug naar overzicht
spannennnnd!!!! :-)
leuk toch dat het allemaal bij al mee valt
Dit wil zeggen dat je 11 dagen op voorhand nog niet je definitieve tafelschikking kan maken / gemaakt hebt? Kan je er nog makkelijk een mouw aan passen? Ik zou het vervelend vinden als ik na mijn 'deadline' de tafelschikking maak, en dit dan twee weken later nog zou moeten omgooien... Je kan niet eindeloos 'nog eentje bij' zetten aan een tafel, en dan moet je soms al drie of vier personen verplaatsen omdat ze 'bij elkaar horen'... kan ik me voorstellen. Lijkt me vervelend! Ik ben nog niet begonnen aan tafelschikking... Is iets voor volgende week denk ik.
@ Mona, Al de bevestigingen voor het avondfeest en dansfeest zijn binnen hoor! Heb al tijdje geleden mijn tafelschikking opgemaakt; Er is nu wel nog een nonkel weggevallen, omdat hij door omstandigheden er toch niet kan bij zijn, maar dat maakt het probleem niet. De laatste bevestingen zijn voor de receptie binnengekomen. Dus daar heb ik geen tafelschikking voor nodig :-)
Idem hier! Vollen bak kriebels in de buik!Het ziet er naar uit dat je inderdaad veel mag gaan zoenen en handjes schudden op dat uurtje ;-) Nuja, dat wordt wel genieten denk ik dan!
Ho ja ik begrijp het heb er ook het zelfde meegemaakt .maar toch leuk dat er dan toch nog mensen zijn die dan komen .ja ik heb hier ook al wat kriebels ze nu gaat het er snel zijn morgen beginnen we al met en getalletje minder :)
Spannend , veel succes!!!
Ik heb ook vandaag nog bevestigingen gekregen. Ik kan dus nu nog beginnen aan de tafelschikking. Ik begin stilaan toch ook wel zenuwen te krijgen aangezien nog niet alles in orde is.
Alle bevestigingen zijn hier nu ook binnen. Zowel voor de bbq als dansfeest heb ik wel een kleine 30% afzeggingen. Vakantie was nogal een probleem (veel mensen willen in juli weg voor het scoutskamp) en ook wat ouderen zien het niet zitten om te komen (alle begrip). Vond dat eerst spijtig maar er blijft nog volk genoeg over en zo hebben we meer tijd voor de mensen die er wel zijn. Hier ook wat zenuwen omdat nog niet alles rond is (nog hemd en das, tafelkaartjes, snoep,...) maar juist mijn kapsel proef gehad en zo super blij ermee!!!