Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Diadeem/tiara?

25-6-2013 14:09:41
Dames,

weet iemand waar ze in omgeving Turnhout (of eventueel Antwerpen) wat keuze hebben aan diademen/tiara's?

Ik wou er vandaag eentje uitkiezen in Cermo, waar ik mijn kleed gekocht heb, maar omdat die winkel eind augustus gaat verhuizen naar Zoersel, is de collectie blijkbaar al maanden niet aangevuld, en ze hadden er welgeteld nog twee. :( Ze waren allebei veel te breed, ik zocht iets dat wat smaller was. Aangezien ik volgende week mijn proefkapsel laat doen, wordt het dan toch wel hoog tijd om iets te vinden...

Ik ben naar de Veritas geweest in Turnhout, omdat ze daar tiara's achter glas hadden liggen (dacht ik) maar sinds kort verkopen ze dat daar dus niet meer.

Weet iemand van jullie of ze die in de Veritas in Wijnegem nog wel verkopen? Daar passeer ik deze week namelijk nog. Of anders het Bruidsparadijs, maar dat vond ik niet zo'n aangename winkel.

Of zou ik gewoon een andere bruidswinkel binnenstappen (bv Lilian Claes in Herentals, of Lecoq, of E&R) en daar eens gaan horen? Ben wel bang dat ze me gaan buitenkijken als ik alleen voor een haaraccessoire kom...

Nog suggesties van (bruids)zaken in de buurt die wel wat keuze hebben aan diademen?

Online bestellen zou ik ook kunnen doen, dan is het er wel niet meer tijdig voor mijn proefkapsel, maarja, dat is nog geen ramp. Ik ben alleen bang dat het er helemaal anders uit gaat zien dan op de website.

Verdorie seg, ik ben zo lang zo kalm geweest, en nu begin ik te stressen over zoiets onnozels. :D

Alvast bedankt!

Sofie
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 574

Liane
6-7-2013
 Meld misbruik25-6-2013 14:14:17

Ik heb mijn haaraccessoires besteld bij D-moda, een Nederlandse online winkel en dat was er echt supersnel. Al na enkele dagen (en eerder dan het pakje dat ik in België op dezelfde dag besteld had). Was heel tevreden over hun service. Misschien eens kijken of er daar een tiara is die je wat aanspreekt? Ik kom ook uit Turnhout en zou niet weten waar ze er daar nog hebben... www.d-moda.nl

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik25-6-2013 14:16:54

Okee, dankjewel, ga ik zeker eens bekijken.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik25-6-2013 20:30:17

Mijn haaraccessoire komt van Glitzy secrets. Super tevreden van, zowel qua levering als qua kwaliteit. Het ziet er in het echt nog mooier uit. Een absolute aanrader.

Waarom zou je niet gewoon een andere bruidswinkel binnenstappen? Het staat je toch volledig vrij en klant is koning. Ik heb mijn ketting ook in een bruidswinkel gehaald, terwijl ik in die winkel mijn jurk niet had gekocht. No problemo.

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...