Terug naar overzicht
Oei en ze konden je eerst niet zeggen wanneer je de 1ste keer kon gaan passen of? Dat is wel stom ja!Ik trouw een week later dan jou en ik ga midden augustus passen, vind dat nogal laat maar de man v/d winkel zei dat dat normaal is bij hun.. Geniet van je dag dan!!
ooohh jeeej, opluchting dus!!laat het maar niet aan je hartje komen en geniet ten volle van je pas!! je papa zal vast ontzettend fier zijn :-)
Wat een opluchting...Geniet ervan ;-).
Ooh, ben echt superblij voor je !Ben je voor de rest nog tevreden over de service van de winkel?Persoonlijk vind ik wel dat ze je hadden mogen gerust stellen,zowel telefonisch als per mail. Het is sowieso al een stresserende periode...Het belangrijkste nu is dat je kleed is aangekomen en je binnenkort je eerste pas hebt samen met de papa. Jippie !!!!Geniet ervan !x
Ik trouw op dezelfde datum en ben 3 dagen geleden voor mijn eerste pas geweest (en het was absoluut zalig!). Mijn tweede pas is op 10 augustus. Ik heb mijn jurk wel van de andere kant van het land gehaald, dus ze hebben er rekening mee gehouden dat we 2:30u onderweg zijn en niet zomaar eventjes langs kunnen komen. Zo heb ik een 'vroege' eerste pas, toch in vgl met andere bruidjes hier.
Ik trouw ook op dezelfde dag en heb nog helemaal niks gehoord :(.