Terug naar overzicht
geen zorgen, ik ben vandaag geweest voor mijn eerste pas, had mijn kleed een maat kleiner besteld met het idee af te vallen, en na heel veel stress, paste het kleed gewoon perfect moet niets aan gebeurengroetjes melissa
Stilletjesaan komt jouw dag er ook aan. De eerste pas vond ik super spannend maar tegelijkertijd ook genieten. Heel leuk om eindelijk je eigen kleed aan te doen ook al is er nog verstelwerk aan. Maak je geen zorgen om die drie kilo's, de last-minute stress doet die smelten voor de zon. Have fun!
Geniet ervan, hier vandaag ook mijn eerste pas met de nodige stress erbij hihihi.
Carrie en Krista, ik wens jullie heel veel plezier met de eerste pas ! Je gaat zien, met lingerie, make-up en/of proefkapsel krijg je echt al een totaalbeeld en voel je je meteen een prinses :-) Geniet ervan, jaja het komt zeer dichtbij voor jullie...Bij mij is het ondertussen al 3 weekjes geleden maar ik geniet nog steeds na ! Ik lees mijn verslagje meermaals en blijf de foto's bewonderen lol Liefs,Jennifer