Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eerste pas en stress valt weg

25-6-2013 22:26:33
hoi mede bruidjes en gommen
ik had enkele weken terug geschreven dat ik er zoveel schrik voor had dat ik niet in mijn kleed zou kunnen, daar ik mijn kleed een maatje kleiner had besteld en van het idee was veel af te vallen ( helaas niet het geval)
dus vandaag met heel veel stress en een piep klein hartje dan toch maar naar mijne eerste pas vertrokken
eerst en vooral was ik nog steeds super blij met de keuze van mijn kleed, heb nog geen seconde spijt gehad van mijn keuze
en het zat gegoten, er moet niets meer aan gebeuren, niet inleggen, niet verbreden helemaal perfect, juist mijn halter moet er nog aangezet worden,
ben echt super blij , en is een hele stapel stress die weggevallen is nu,
ga nu toch nog mijn best doen om een kilo of 2 af te vallen dan zou het mss nog iets beter zitten
maar ben blij
de 13 de aug mag ik wel pas mijn kleed en schoenen gaan halen daar ze niet binnen waren, maar daarvoor ga ik toch nog eens bellen naar de winkel om dat een beetje te vervroegen want anders heb ik maar 4 dagen om mijn schoenen in te lopen en dat vind ik beetje weinig

dank u voor even mijn vreugde met jullie te kunnen delen

melissa
18-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 989

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik25-6-2013 22:33:35

Super goei nieuws!!! Heb toen je tekstje ook gelezen en zat zo met je in. Echt geweldig!!! Een jurk die gegoten zit is ook echt wel goed he... was bij mij ook bij het passen. De jurk die ik gekocht heb zat als gegoten met gevolg dat die nu bij mijn ouders in de kast hangt. ;-)
Liefs Caroline

krista
9-8-2013
 Meld misbruik26-6-2013 5:36:53

Oh, superleuk nieuws Melissa.
Ik ben echt blij voor jou.
Hou dit gevoel goed vast en geniet nog van jullie voorbereidingen...
Hier ook stress, ik mag namiddag om 16 uur gaan passen.
Pff, dat mijn werkdag er maar vlug opzit... Hihihihi...
Maar ik kijk er wel naar uit.
Ik heb mijn schoenen, lingerie, juweeltjes en om 13.30 u ga ik voor de tweede keer mijn proefkapsel laten doen, dan zie ik ineens het hele plaatje :-).
Ik hoop dat ik vanavond net zo gelukkig ben als jij...
Ik ben wel niet bijgekomen en ook niks afgevallen, op de weegschaal toch niet hihihi.
Dus zal wel in orde komen maar de stress is er zowiezo.
Groetjes

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik26-6-2013 10:01:21

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjj!!!!!!!!

Helena
5-7-2014
 Meld misbruik26-6-2013 10:22:46

Supergoed nieuws!

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik26-6-2013 10:52:29

Da's leuk nieuws! Bij mij viel toen ook veel stress weg.

Geniet nog van de voorbereidingen!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik26-6-2013 11:40:40

Ben zo blij voor jou!

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik26-6-2013 11:49:27

dank jullie voor jullie steun en hartverwarmende woorden, doet deugd
groetjes melissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info