Terug naar overzicht
Wij hebben onze trouwringen bij Karla Mertens gehaald... Het is een ontwerp van Inez B
Beste CecileKarla Mertens is een aanrader in Leuven: www.karlamertens.be GroetjesDavywww.allegebeure.be
idd er zijn er niet veel , en diegene dat er zijn vragen veel te veel voor wat het is :D! ( vader zit in die wereldje ) zou ge geld willen besparen zou ik u aanraden om naar antwerpen te gaan .. wij hadden onze ringen voor 1400 eur ( winkelprijs) maar die persoon kende men vader dus kregen wij die mee + graveert voor 550 eur..18karaat zonder diamant, maarja :-) Veel succes met je zoektocht!!
Cecile, ik kan je Fede Di Oro aanraden. Zij zitten weliswaar in Izegem maar de prijs voor de verplaatsing haal je er zeker uit. Heel veel mogelijkheden aan een heel leuke prijs. Wij betaalden voor onze 2 ringen (de mijne met 10 steentjes) 1260 EUR. De levering van de ringen gebrut op verschillende punten in Vlaanderen dus in principe moet je er maar 1 keer naartoe. Succes!
de onze komen vanin antwerpen, bij de joodse diamantairs. ik weet de prijs niet exact meer, ik denk 700euro; zeker niet duurder. de mijne met drie diamantjes. wel opletten bij welke joodse juwelier je gaat.
hallosierraden ludo uit aarschot kijk maar op zijn site heel goede prijzen
Hey, We hebben zowel mijn verlovingsring als onze trouwringen bij Vander Avort in Leuven gekocht.Zeer tevreden van!Succes nogGroetjes,Evy
misschien toch maar eens in hasselt of antwerpen gaan kijken. degene die ik wil ben ik op de sites nog niet tegen gekomen