Terug naar overzicht
Ik heb gekozen voor gemak, ook leuk!
Voor gellak dus of gelish
kan je dat niet de dag voor de trouw doen ? bij sandra ? maja dan moet je daarvoor wel tot thuis komentot wanneer moet je werken Bij mij op het werk mag dat in principe ook niet maar heb dat toch ook al paar x gedaan en ze heeft daar nooit iets op gezegd
Ik zou inderdaad ook voor gellish gaan. Beschadigd de nagels niet, versterkt ze zelfs en blijft er maar een drie weekjes op
ja bij ons op het werk mag niets van kunst nagels dus gellish is geen optie ... en ik werk nog tot 12 juli ... krijg wel twee dagen verlof voor de trouw daar heb ik recht op maar wanneer die zijn weet ik nog niet hopelijk heb ik morgen het uurrooster
normaal mag je die dagen zelf kiezen hé nikky of je die neemt voor je huwelijk of erna
ja maar 8 juli is het inspectie en ze wist niet als ik deze dag dan kon krijgen had gevraagd voor 5de en 8ste juli ...
Hey Nikky,ik ken dit probleem.Ik heb gekozen voor een fushia kleur nagellak, die matched bij mijn lipstick.Normaal gezien draag ik nooit nagellak en door dit felle maar niet te opzichtig kleurtje is het n wow effect :-).Maar het kruidvat of de Hema eens onveilig op zoek naar een kleurtje dat jou ligt ;-).Succes ermee....Groetjes X
Hier ben ik niet thuis en het mag ook niet op het werk en ik ga het mijn ma gewoon laten doen met doorzichtig dathet een beetje blinkt
Ik mag het ook niet op het werk en ik werk de week na mijn trouw weer gewoon.. Dus ik ga ze gewoon laten lakken in een mooi kleurtje denk ik..Ik heb gelukkig nagels die snel groeien en eruitzien alsof het kunstnagels zijn als ze lang zijn :D
In 't kruidvat kun je van die nepnagels plakken die net stickers zijn, je trekt er aan de achterkant een plastiekse af en kunt ze gewoon op je nagel kleven. Dat kan tot 7 dagen houden maar die peuter je er heel gemakkelijk weer af, die heb je ook in heel veel kleurtjes en je zit niet met het probleem dat je ze zelf moet lakken...
Ben hier niet de eerste die 't zegt, maar ik ga ook voor gellish, da's een lak die lang houdt en niet afschilfert en die je met gewone nagellak remover kan verwijderen (naar 't schijnt, heb het nog niet getest :d)
een vriendin van me ging kijken voor nagel stickers en zelf zal ik eens naar het kruidvat gaan van't weekend om een mooie nagellak dan kan ik nog kiezen :) bedankt voor de tips !